عاقبت شبکه های اجتماعی در ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

shz_furion

کاربر عضو
سلام.امروز مثل اینکه خبر رسید شبکه اجتماعی ویچت هم ف**** شد.واقعا متاسفم.حرفی نمیزنم چون جای این صحبت ها اینجا نیست.فقط خواستم اطلاع رسانی بشه و بگم متاسفم.

 

AMIRHMZ

تازه وارد
weChat شبکه اجتماعی نیست یک نرم افزار چت بین دوستان میباشد و ***** هم نشده من خودم امروز با رایتل آنلاین شدم.

 

EhsaanDev

کاربر عضو
عاقبت نداشتن شبکه های اجتماعی چه داخلی چه خارجی به جنبه خودمان مربوط می شود. متأسفانه جوانان ما جنبه و فرهنگ درست استفاده از این شبکه را نداشتند و چون یک شبکه آزاد بود؛ علناً هر حرفی در مورد هر موضوعی رد و بدل می*شد و voiceهای برخی ها هم پر بود از فرهنگ 2500 ساله کورش کبیر برای احوال پرسیدن از خواهر و مادر فرد به جای خودش :33:

طبق اعلام باشگاه خبرنگاران که خود مشوق این *****ینگ بود هم تأیید کرده که فعلاً روی مبین نت، ایرانسل و همراه اول ***** شده و تا 48 ساعت آینده هم بر تمامی اپراتورها ***** خواهد شد.

از *****شدن وی چت هم خوشحالم و هم ناراحتم.

خوشحالم که لآقل دیگر وی چتی نیست که در آن فرهنگ قدیمی موج بزند؛

و ناراحتم از اینکه چرا ریالی جنبه نداریم که بتوانیم یک شبکه را تمیز نگه داریم.

 

shz_furion

کاربر عضو
weChat شبکه اجتماعی نیست یک نرم افزار چت بین دوستان میباشد و ***** هم نشده من خودم امروز با رایتل آنلاین شدم.
دوست عزیز درسته که ویچت یک نرم افزار چت هست اما قابلیت های یک شبکه ی اجتماعی رو هم در خودش گنجونده مثل اشتراک گذاری مطالب بین دوستان.

به زودی روی رایتل هم ف**** میشه.

آقا احسان حرف شما رو من تا یه جاهایی قبول دارم اما این که خوشحال باشیم کاملا مورد اشتباهی هست.شما گفتید استفاده ناصحیح بخاطر وجود یک فضای کاملا باز میشه،درسته و قبول دارم.اما واقعا راه مقابله با این کارها جلوگیری هست؟؟

امسال نه سال آینده.سال آینده نباشه 3 سال دیگه یه شبکه ای پیدا میشه که از ویچت هم بزرگ تر باشه.آیا قراره برای مقابله با اون هم همین روند پیش بره یا باید خود مردم بعد از مدتی فرهنگ استفاده از این چیزها رو یاد بگیرند؟

اصلا همین فیسبوک.نظر شما چی شد؟استفاده صحیح شد یا ناصحیح،چه ف**** شد چه نشد،چند روز پیش شاهد چنین تهمت هایی که ملت ما به مسی زدند رو دیدیم.نظر شما جلوگیری کمکی کرد یا باید فرهنگ درست بشه؟

 

EhsaanDev

کاربر عضو
فرهنگ سازی فقط وقتی اتفاق می افته که طرفین جنبه ی فرهنگ سازی و اصلاح پذیری رو داشته باشن. ما خیلی خوب تونستیم توی این پنج شش ساله این ویژگی مون رو نمایش بدیم.

واقعاً متأسفم برا خودم.

خوشحالم که لآقل دیگر وی چتی نیست که در آن فرهنگ قدیمی موج بزند؛

ما اینجا شبکه های زیادی داریم؛ Nimbuzz؛ Viber ولی چون وی چت سریع تر هست، اینجا بیشتر استفاده میشه. وی چت علناً به یک شبکه پیداکردن دوست دختر یا دوست پسر تبدیل شده بود؛ نمیگم این موضوع پیداکردن دوست چیز بدی هست؛ نه، این امری هست که مربوط به یک شخص و شخصیت هست و به هیچ عنوان کسی حق نداره توی این امر دخالت کنه.

عکس های س....، انواع و اقسام ناسزاها و بیدارماندن های شبانه را در وی چت یک نفر میتوان پیدا کرد.

من خودم کاربر وی چت هستم؛ وی چت علناً زندگی و درس و تحصیل را از من می*گرفت؛ کار تا جایی پیش رفت که دور یک میز می نشستیم و به جای حرف زدن با هم، از توی وی چت با هم حرف میزدیم.

:D

خیلی مادرها خوشحالند که دیگر وی چتی در کار نیست(البته با کمی تلاش در جهت شکستن قند در کار هست)

اگر بخواهم کل منظور این حرفم را باز کنم و آن را توضیح دهم؛ خیلی طولانی شود.

موفق باشید.

 

MahdiY

راهبر انجمن
از چی بگم؟

از آدمای بی جنبه؟ :D

از شبکه های ایرانی

که پر شده از بوووووق!

و ...

چون من شخصا از هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی و نرم افزار های چت جز یاهو استفاده نمیکنم از فیل شدن آن ها :( نشدم! :|:|

 

djary

کاربر عضو
سخن حکیمانه رو همیشه به یاد داشته باشید!

چرخ را 2 بار اختراع نکنید!

:D

 

AMIRHMZ

تازه وارد
من تو این فکرم چرا هر چی بی جنبه بازی در میارن بعضی از این ایرانی ها در شبکه ها و نرم افزار خارجیه مثل فیس بوک و وی چت ولی تو شبکه های اجتماعی ایرانی مثل دنبالر ، دارکوب و فیس نما این کارا رو انجام نمیدن.

 

shz_furion

کاربر عضو
والله چی بگم؟؟؟هر کسی نظری داره اما نظر من این بود.باید روش استفاده رو فرا گرفت نه اینکه کلا جمعش کرد.

درسته من خودم دیدم که میشه عکس های ناجور،مطالب ناجور و... رو خیلی راحت قرار داد اما اشتباه هست که از این روش ها بخوایم این مسائل رو حل کنیم.

 

mr.na3r

کاربر عضو
********* کمک بسیار زیادی به ویچت کرد.

باfilter شدن وی چت محبوبیتش زیادتر هم میشه. ضمنا filterینگ ، دلیل اصلی در دسترس بودن فی لترشکنهاست. به طوری که داشتن فی لتر شکن تقریبا برای هر کسی اجتناب ناپذیر شده.

 

HamedR

کاربر عضو
خبرهایی از فیل...تر شدن اینستاگرام ، تانگو ، کیک ، وایبر به گوش میرسه....

اصلا خودتون رو ناراحت نکنین ، به تعداد موهای سر تون برنامه های ارتباطی هست.

ولی نمیدونم چرا همش نیمه خالی لیوان دیده میشه!!

بچه ها من viber هم داشتم . خیلی خوشم میاد از برنامه ش ..... پیشنهاد میدم خودتون سر سنگین پاکش کنین..... ظاهرا مال اسر...ئیل ـه. روی این برنامه هم بدجور حساس شدن ...

فعلا همتون کوچ کنین به Line , Kik ... یا اگه توانایی خرید دارین What's App ...(که فقط یکسال رایگانه)

موفق باشید...

 

shz_furion

کاربر عضو
ببینید.من تا دیدم ویچت ف*** شد،روش باز کردنش رو پیدا کردم.دوست دارید بگم؟کافیه یه قند شکن سایفون نصب کنی،به گوشی اندرویدیت امکان دسترسی به روت رو بدی.راحت میتونی از ****ینگ دور بزنی و بشه همون آش و کاسه.نظر شما الان باید ****ینگ اعمال بشه یا فرهنگ استفاده؟؟

اصلا **** شدن ویچت یه بهونه بوده.دلیل هم هست.شما گفتید شبکه های دیگه ای هم وجود داره مثل نیم باز.حتی یه شبکه خیلی شبیه ویچت هم هست اسمش دیالوگ هست.اصلا محدودیتی شما برای پیدا کردن دوست جنس مخالف یا فرستادن مطالب و عکس های ناجور وجود نداره.من توی یکی از سایت های خبری خوندم که نوشته بود:ویچت از یه شرکت چینی پشتیبانی میشه.احتمال داره که اطلاعات رو اسرائیل کنترل میکنه.شما بگید.اسرائیل این وسط چیکاره هست؟؟؟

من دیگه این بحث رو تمومش میکنم.چون ادامه دادن این بحث خارج از قوانین تالار خوب پرشین اسکریپت هست.

امیدوارم که این کارها مشکلی رو حل بکنه.البته بعیده و همه میدونند.

 

HamedR

کاربر عضو
ببینید.من تا دیدم ویچت ف*** شد،روش باز کردنش رو پیدا کردم.دوست دارید بگم؟کافیه یه قند شکن سایفون نصب کنی،به گوشی اندرویدیت امکان دسترسی به روت رو بدی.راحت میتونی از ****ینگ دور بزنی و بشه همون آش و کاسه.نظر شما الان باید ****ینگ اعمال بشه یا فرهنگ استفاده؟؟اصلا **** شدن ویچت یه بهونه بوده.دلیل هم هست.شما گفتید شبکه های دیگه ای هم وجود داره مثل نیم باز.حتی یه شبکه خیلی شبیه ویچت هم هست اسمش دیالوگ هست.اصلا محدودیتی شما برای پیدا کردن دوست جنس مخالف یا فرستادن مطالب و عکس های ناجور وجود نداره.من توی یکی از سایت های خبری خوندم که نوشته بود:ویچت از یه شرکت چینی پشتیبانی میشه.احتمال داره که اطلاعات رو اسرائیل کنترل میکنه.شما بگید.اسرائیل این وسط چیکاره هست؟؟؟

من دیگه این بحث رو تمومش میکنم.چون ادامه دادن این بحث خارج از قوانین تالار خوب پرشین اسکریپت هست.

امیدوارم که این کارها مشکلی رو حل بکنه.البته بعیده و همه میدونند.
بعله با سای...فون میشه ... مشکلی نداره....

 

MAYRAN

کاربر عضو
برای این چیزهایی که گفته شد نیست البته ربط داره ولی چون از هر پیامک از هر اپراتوری یک در صدی به دولت می رسه که وی چت با عث کاهش پیامک

ها شد در نتیجه با این کم بود بوجه فقط همین راه برای جلوگیری از کاهش پیامک ها بود. البته نرم افزار اندروید در این زمینه زیاد هست که فکر کنم تا آخر سال همه اون ها هم ***** بشه.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا