عدم نمایش کد رهگیری بانک به مشتری

nihash

تازه وارد
با سلام من از درگاه پرداخت بانک ملت استفاده می کنم و همه چیز به خوبی کار می کنه : پرداخت انجام میشه، پول از حساب مشتری کم میشه و در نهایت پول به حساب صاحب سایت هم واریز میشه. ولی متاسفانه پس از مرحله خرید که به سایت بر می گرده هیچ پیغامی مبنی بر نمایش کد پیگیری بانک به مشتری داده نمیشه. میشه بفرمائین چی کار باید کرد که طبق عکس اعلامی شما این مرحله هم در سایت نمایش داده بشه؟
You must be registered for see images attach


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
کافیه صفحه بازگشت رو روی حساب کاربری من تنظیم کنید .

 

nihash

تازه وارد
محمد عزیز

من این کارو هم کردم. وقتی به صفحه حساب کابری برمی گرده شماره پیگیری بانک نمیاد بلکه شماره سفارش، تاریخ سفارش و وضعیت سفارش نمایش داده میشن!

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
درگاه مجددا تست شد و مشکلی نداره. (اخرین بار روز پنجشنبه بروز شده) مجددا دانلود کنید.

در نهایت مشکلی داشتید با به پرداخت تماس بگیرید. چون همون طور که قبلا گفتم هنوز کامل ست نشده درگاه ملت با شاپرک و برای بعضی مشتری ها مشکل داره

 
بالا