فارسی سازی یک تم وردپرس

vistaran

تازه وارد
با سلام و عرض ادب خدمت شما

من از یک تم انگلیسی روی سایت خودم دارم استفاده می کنم که از طریق لینک   می توانید سایت را مشاهده کنید،در همون صفحه نخست یک محصول با عنوان شارژ درجه یک اضافه کرده ام،که این محصول 2 لیبل روش خورده یکی با عنوان "new" و یکی با عنوان"save off" من میخواستم این دو کلمه را فارسی کنم ،افزونه فایرباگ را قبلا استفاده کرده ام و در رابطه با ویرایش css ها قبلا با کمک و راهنمایی خوب شما میتوانم اینکار را انجام دهم  ولی در این مورد به ویرایش css نیازی نیست و در واقع دنبال کدی هستم که این دو عبارتی را که خدمت شما عرض کردم را در خودش جای داده،این کدهای html را خیلی سخت میشه در سورس قالب پیداشون کرد و ویرایش کرد،امکانش هست راهنمایی کنید؟ با تشکر و سپاس فراوان از پرشین اسکریپت

 

harbiline

Edris
قالب یه فایل زبان داره..

باید اون فایل رو فارسی کنید

 

vistaran

تازه وارد
سلام خیلی ممنون از پاسخگویی تون.آیا با ویرایش فایلهای موجود در پوشه languages  قالب این گزینه هایی که خدمت شما عرض کردم فارسی میشه یا اینکه باید یه در پوشه languages فایل زبان جدیدی را اضافه کنیم ،در حال حاضر در این پوشه 4 تا فایل دیگه هم وجود داره یکیش vi_VN هست .این چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید و اینکه چگونه فایل پوشه زبان را باید ویرایش کنیم ،یعنی اینکه دنبال چه گزینه هایی باشیم یه مورد خاصش در مورد همون سوال اول خودم من در این تاپیک برای فارسی کردن این 2 آیتم در پوشه زبان چی رو ویرایش کنم؟

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
شما برای ترجمه کار زیر رو انجام بدید

1. فایل en_US.po رو دانلود کنید. تغییر نام بدید به fa_IR.po و ترجمه کنید و سپس آپلود کنید (یک فایل mo هم کنارش ایجاد میشه باید آپلود کنید)

2. تمام این کارها رو با نرم افزار po edit انجام بدید

 

vistaran

تازه وارد
با سلام و سپاس بابت پشتیبانی خوبتون،آیا عملیات ترجمه هم به صورت اتوماتیک توسط خود نرم افزار PO EDIT انجام خواهد شد؟

 
بالا