فروش ابرپوسته همه کاره ووکامرسی وردپرس بلاسزوک Blaszok فارسی شده کامل (تم فارست)

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

s.m.b

تازه وارد
با سلام خدمت دوستان عزیز

قالب بلاسزوک رو فارسی کردم کامل

جدیدترین ورژنش رو یعنی ورژن 1.6.1

اینم لینک ویژگی هایش:



این قالب شما رو از همه قالب های وردپرسی بی نیاز میکند

از همه جا ارزون تر و کاملتر هم هست

قیمت 40 تومان

از اینجا :

ایمیل ما جهت مکاتبه :


در این بخش از قالب ها یک قالب وردپرس فروشگاهی رو براتون اماده کردیم پوسته ای چند منظوره که می توان از ان برای هر وب سایتی استفاده کرد نام این قالب فروشگاهی blaszok می باشد یکی از بهترین و زیبا ترین قالب های وردپرس در تم فارست امکانات و ویژگی هایی که این قالب وردپرس در اختیار شما قرار میده سبب میشه وب سایت شما از امکانات زیادی که در سایت هایی بسیاری وجود داره بی نیاز باشه. این قالب می تونه نیاز های هر وب سایتی در هر زمینه ای رو برطرف کنه.


همکنون فوق العاده ترین قالب فروشگاهی وردپرس یعنی قالب وردپرس بلازوک را برای شما آماده کرده ایم. قالب وردپرس بلازوک یک قالب فوق حرفه ای و چند منظوره است که میتوان از آن برای ایجاد سایت فروشگاهی، شرکتی، تک صفحه ای، گالری و … استفاده کرد. این قالب وردپرس در ابتدا به صورت یک قالب وردپرس فروشگاهی قدرتمند ظاهر شد و در صف قالب های محبوب تم فارست قرار گرفت و پس از اندک زمانی به دلیل امکانات فوق العاده ای که داشت به جمع قالب های شرکتی نیز پیوست. بنابراین خرید قالب وردپرس بلازوک، یک انتخاب هوشمندانه است. چرا؟ چون با این قالب علاوه بر داشتن یک فروشگاه فوق حرفه ای، میتوانید سایت هایی با امکانات خارق العاده و بسیار زیبا با این موضوعات را نیز داشته باشید: شرکتی و تجاری، گالری و نمونه کار، تک صفحه ای، شخصی، مد و فشن، کاتالوگ محصولات، رستوران و کافی شاپ و … .

از امکانات ویژه ی قالب وردپرس بلازوک میتوان به صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر (کاملا فارسی شده)،اسلایدرهای قدرتمند روولوشن و لایر اسلایدر، مگامنو (منوی چند ستونه) با قابلیت گذاشتن بک گراند، جدول قیمت حرفه ای، سئوی عالی، جستجوی هوشمند با امکانات ویژه، پنل تنظیمات قدرتمند، امکانات فروشگاهی متعدد و قدرتمند، امکان ساخت سایت تک صفحه ای، گرافیک فوق العاده، کدنویسی HTML5 و CSS3 معتبر، رنگ بندی نامحدود و انواع شورت کدهای قدرتمند اشاره کرد.

قالب وردپرس بلازوک نسخه ۱٫۶٫۱ منتشر شد.

قالب وردپرس بلازوک

8754.jpg


آیا به یک قالب وردپرس فروشگاهی حرفه ای نیاز دارید؟

یا یک قالب وردپرس شرکتی؟

یا گالری؟ ویا … ؟

نیاز شما هر چه که باشد قالب وردپرس بلازوک، آن را پاسخ خواهد داد. چطور؟ این قالب با دارا بودن صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر و انواع شورت کدهای متعدد و جذاب و همچنین امکانات فراوانی که دارد این اجازه را به شما میدهد تا هر نوع سایتی را به بهترین شکلی که دوست دارید بنا کنید. قالب وردپرس بلازوک، یک قالب چند منظوره و حرفه ای است. باور نمیکنید؟!! کافی است انواع پیشنمایش های ساخته شده با این قالب را بررسی نمایید :دی

0_design_styles.jpg


ایجاد فروشگاه حرفه ای با قالب وردپرس بلازوک :

همان طور که در ابتدا نیز عرض کردم، قالب وردپرس بلازوک در اصل یک قالب فروشگاهی وردپرس است که البته به سبب ویژگی های قدرتمندی که دارد میتوان از آن در زمینه های مختلفی استفاده کرد. این قالب وردپرس دارای امکانات ویژه ای برای بخش فروشگاهی خود میباشد. شما قادر هستید تا فروشگاه خود را به زیبایی آرایش کنید و محصولات را به شکل های مختلفی نمایش دهید. همچنین دسته بندی محصولات به بهترین شکل قابل انجام است و پنل جستجوی هوشمند این قالب باعث سهولت در یافتن محصول مورد نظر است. بخش جذاب دیگر نیز بخش علاقه مندی های قالب است. بدین صورت که کاربر میتواد محصولات مورد علاقه خود را به این سبد اضافه کنید و در نهایت محصولات قطعی را برای خرید به سبد خرید خود بیفزاید.

1_woocommerce.jpg


2_wishlist.jpg


مگامنو با قابلیت های ویژه:

بسیاری از افراد که برای تهیه قالب وردپرس فروشگاهی با ما تماس داشتند، علاقه مند بودند تا منوی اصلی سایتشان همانند سایت دیجی کالا به صورت چند ستونه و همراه با بک گراند و آیکون باشد. خب! حالا ما برای این کاربران پیشنهاد استفاده از قالب وردپرس بلازوک را میدهیم. قالبی که زیباترین منو را دارد و قطعا امکانات و زیبایی آن مورد پسند شما خواهد بود. حالا میتوانید بی نهایت دسته بندی خود را در آن جا دهید. حتما برای درک امکانات قالب، پیشنمایش آنلاین را ببینید.
icon_smile.gif


3_mega_menu.jpg


محصولات خود را جلوه دهید:

با قالب وردپرس بلازوک بیش از پیش باعث جلوه ی محصولات خود شوید و محصولات خود را بدرخشانید. این حقیقتی دست یافتنی است…

12_lookbook.jpg


واکنشگرایی ۱۰۰% :

4_reponsive.jpg


اسلایدرهای قدرتمند:

بلازوک دارای ۲ اسلایدر روولوشن و لایر اسلایدر میباشد که احتمالا با آن ها آشنا باشید. این اسلایدرها زیبایی سایت شما را چندین برابر خوهند کرد.

10_revo.jpg


جدول قیمت حرفه ای:

قالب وردپرس بلازوک همراه با خودش افزونه ای قدرتمند برای ساخت جدول قیمت را نیز به دوش میکشد تا به شما امکان ساخت حرفه ای جدول قیمت را بدهد.

10a_pricing.jpg


پنل جستجوی هوشمند:

ابزار جستجوی هوشمند در ۲ مکان در دسترس است. یکی در سایدبار و یکی در هدر. که شما میتوانید ان را فعال کنید تا کاربر به سرعت بتواند محصول مورد علاقه خود را بیابد.

پنل تنظیمات قدرتمند

امکان راه اندازی سایت چند زبانه

امکان سفارشی سازی و رنگ بندی نامحدود

بخش نمونه کارها به صورت حرفه ای

امکان ایجاد گالری عکس

امکان ایجاد هر نوع سایت

شورت کدهای متنوع و جذاب

انیمیشن های بسیار زیبا در بارگذاری المان ها

سئوی عالی

همراه با افزونه های پریمیوم با مجموع قیمت ۱۰۹ دلار

دارای حالت جعبه ای و تمام عرض

دارای ابزارک های اختصاصی

banner_one_page.jpg


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

nowadays

تازه وارد
دوست عزیز هر دو لینک معرفی شده به منظور خرید خراب هستند :



و



ضمنا ، صندوق پیام های ورودی شما هم پر شده و به همین سبب نمیشه بهتون پیام شخصی داد.

 

s.m.b

تازه وارد
دوست عزیز هر دو لینک معرفی شده به منظور خرید خراب هستند :

و



ضمنا ، صندوق پیام های ورودی شما هم پر شده و به همین سبب نمیشه بهتون پیام شخصی داد.
ممنون که خبر دادید

لینک خرید قالب تصحیح شد . .

جدیدترین ورژن قالب یعنی نسخه 2.0.4 به مشتری تحویل داده میشه .

با تشکر

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا