دوستان مشکل از درگاه بنده نبود و مشکل از درگاه پی لاین بود ... دلیل این گفته خودم رو به شما اثبات میکنم :
اثبات 1 :
در سایت payline.ir به تنظیمات پی لاین خود بروید و از قسمت :
تنظیمات حساب >>
انتخاب نوع درگاه . درگاه را برروی
بانک ملت بگذارید .
در صورتی که نامک یا همان آدرس برگه ای که فرم در آن قرار دارد یا برگه ای که بعنوان تاییدیه قرار داده اید فارسی باشد در صورت بازگشت از بانک آدرس فارسی تغییر کرده به حالت دیگری در خواهد آمد.
اکنون دوباره به همان قسمت
تنظیمات حساب >>
انتخاب نوع درگاه و بانک مورد نظر را برروی
بانک سامان قرار دهید و مجددا تست نمایید هیچ مشکلی وجود ندارد .
این مشکل از شرکت پی لاین است و باید خود آنها برطرف کنند . اما شما برای حل این مشکل میتوانید نامک یا همان آدرس برگه ای که فرم در آن قرار دارد یا برگه ای که بعنوان تاییدیه قرار داده اید را به صورت انگلیسی قرار دهید .
اثبات 2 :
شما افزونه edd رو نصب کنید . و درگاه پی لاین رو هم روش فعال کنید . حالا به قسمت برگه ها برید و سه تا برگه وجود داره که مربوط به edd هستند .
سوابق خرید - تراکنش ناموفق - تأیید پرداخت
حالا نامک اینها رو فارسی بذارید . حالا یک تراکنش انجام بدید و نتیجه رو مشاهده کنید .
بهر حال من بوسیله تابع زیر
function url_utf8($url){
$encoded='';
$length=mb_strlen($url);
for($i=0;$i<$length;$i++){
$encoded.='%'.wordwrap(bin2hex(mb_substr($url,$i,1)),2,'%',true);
}
return $encoded;
}
این مشکل رو حل کردم .. هرچند این تابع و یا مشابه اون باید توی خود درگاه پی لاین از طرف سایت پی لاین قرار میگرفت ...
بهرحال آپدیت جدید که این مشکل رو نداره جایگزین شد ...