لینک دانلود ووکامرس

  • نویسنده موضوع p900
  • تاریخ شروع

p900

تازه وارد
با سلام

بنه یک سوال دارم سوالم اینه که داخل قسمت خرید ووکامرس و بعد از پرداخت لینک دانلود به صورت رمزی به کاربر نمایش می‌دهد و لینک دانلود اصلی نمایش نمی دهد می‌خواستم بدانم اگر لینک دانلودی مثلا خارج از هاست خودمان در قسمت محصول ووکامرس تعیریف کنید کاربر بعد از پرداخت باز لینک دانلود به صورت رمز دار مشاهده می‌کند؟ میشه این کارو کرد؟

 

sinalotfi

تازه وارد
سلام

در ووکامرس:

اون لینک دانلود رمزی که هست، یک نوع ریدایرکت هست به url اصلی فایل خریداری شده

من تا الان تست نکردم اما احتما بازم کار بکنه و مشکلی نداشته باشه

شما تست بکنید و نتیجه رو هم در اینجا به ما هم بگید

 

jamshimi

کاربر عضو
اگر لینک خارج از هاست باشه کاملا مشخص و مستقیم نشون میده. :)

 

p900

تازه وارد
چرا اطلاعات غلط میدهید تست کردم شد چطور شدی کاربر حرفه ای؟ :|:|

 

Qalekhani

قلعه‌خانی
تا اونجا که من اطلاع دارم وقتی لینک محصول مجازی شما خارج از رسانه وردپرس باشه، لینک به صورت مستقیم به کاربر نمایش داده میشه و رمزگذاری نمیشه.

 

gar_1383

کاربر عضو
چرا اطلاعات غلط میدهید تست کردم شد چطور شدی کاربر حرفه ای؟ :|:|
لینکی که شما قرار دادین رمزدار شده نه مسیر اصلی فایل.اگه کاربری به هر صورتی به لینک فایل خارج از هاست شما دسترسی پیدا کنه به راحتی میتونه دانلود رو انجام بده نیازی هم به پرداخت نداره.مثلا از طریق جستجوی گوگل

 

p900

تازه وارد
آقا ببینید مثلا فایل بنده در هاست قرار داره TEst.zip بلخره هر کس بتواند تایپ کند میتواند دانلود کند اما کسی نام فایل را نمیداند که ولی وقتی در ووکامرس قرار میدیم رمز دارش میکنه حالا می‌خواد داخل هاست خودتان باشه یا هاست دیگر هیچ ربطی ندارد

 

jamshimi

کاربر عضو
دوستان وقتی در تنظیمات دانلود ها نیازمند ورود هستند رو تیک بزنیم و بعد لینک دانلود هم کد شده باشه .آیا کاربر می تونه لینک رو پخش کنه و مثلا در گروه یا کانالی بزاره واسه دانلود؟

 
بالا