مشکلات قالب با بروزرسانی ووکامرس3 + راهنمایی تغییر قالب

tazekare

تازه وارد
سلام دوستان

من در ، از ووکامرس و یک قالب رایگان تقریبا قدیمی Argentum استفاده میکنم. در بروزرسانی جدید ووکامرس کلا ایرادات مختلفی در قالب بوجود اومده، و باتوجه به اینکه این قالب دیگه بروزهم نمیشه(تاجاییکه بنده اطلاع دارم) باید فعلا یجوری این ایرادات رو رفع کنم، تا بعدا یه قالب جدید تهیه کنم یا همین رو توسط یه فرد حرفه ای درستش کنم.

- مشکلات عمده اش در بخش گالری تصاویر هست که ظاهرا در ووکامرس جدید کلی تغییرات در کلاس ها و css این بخش بوجود اومده و با کنترلی که من کردم ساختارش عوض شده، div و کلاسها حذف و تغییر و اضافه شده اند. الان هم تصویر شاخص و هم تصاویر بند انگشتی گالری در یک اندازه بزرگ نشون داده میشن و صفحه محصول رو به هم ریخته. ضمن اینکه لینک تصاویر مستقیم شده و زومی درکار نیست و در صفحه جدید هم باز نمیشن. (البته کوچک کردن این تصاویر رو خودم به صورت دستی و غیراصولی و با css تاحدودی حل کردم، ولی چون نمیدونم از کجا میتونم قسمت php و کلاس ها و تگهارو ویرایش کنم هنوز موضوع لینک تصاویر و زوم شدنشون حل نشده...)

- مشکل دیگه قسمت عناوین در فهرست محصولات هست که اونم تغییر ساختاری داشته و ...

- و همینطور در بعضی محصولات که از لینک خارجی استفاده کردم؛ الان کلید مربوطه خالی نشون داده میشه؛ یعنی نه لینکی براش میاره و نه value و title  داره...

♦ اگر از دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه که از کدوم قسمت و کدهای php  ووکامرس یا قالب میتونم به موارد بالا دسترسی داشته باشم، سعی میکنم حلشون کنم. یا اگر کمکی بتونن بکنن ممنون میشم.

♦ مورد دیگه هم اینکه تصمیم دارم قالب رو تغییر بدم، و سوالهای زیر رو دارم:

- آیا تغییر قالب بعد از چندسال کار اشتباهیه؟ از نظر سئو باید چکار کنم که قالب جدید سئوی سایت یا لینکها و غیره رو به هم نزنه؟

- چه جور قالبی تهیه کنم و از کجا؟ خودم میخوام قالب زفایر رو از ژاکت بخرم. ولی اگر دوستان پیشنهاد بهتری دارن ممنون میشم در میون بذارن. (چون این موردهم هست که یه قالب از مارکتهای خارجی بخرم و یکی برام ترجمه کنه، دراین مورد چه نظری دارید؟)

تشکر

 

tazekare

تازه وارد
با هزینه 15 هزار تومن انجام میشه
بیشتر تصمیم دارم خودم انجامش بدم. با html وcss و php آشنایی دارم و میخوام با موارد جزئی ویرایش در وردپرس هم آشنا بشم. اگر با هزینه هم راهنمایی کنید که خودم انجامش بدم بهتره.

درمورد بقیه سوالاتم در مورد قالب نظری ندارید؟

 

tazekare

تازه وارد
چند روز طول میکشه که جوابی بگیریم از اینجا؟

 
بالا