مشکل با افزونه بانک ملت

fakhar2012

تازه وارد
سلام . من مشکلی در اتصال درگاه با بانک ملت دارم لطفا میشه منو راهنمایی کنین

من یوزط پسورد و ترمینال رو وارد کردم و وقتی به صفحه تسویه حساب میرم اطلاعات رو هم اونجا وارد میکنم بعد بانک ملت رو انتخاب میکنم به صفحه بعد که میرم دکمه پرداخت رو که میزنم به صفحه بانک نمیره نمیدونم مشکل از کجاست و پیام((( متاسفانه این سفارش نامعتبر است و اجازه پرداخت ندارید))) به من میگه

www.yesarbia.com

 

saleh313k

تازه وارد
سلام

دوستان بنده مدتی است که افزونه بانک ملت رو برای فروشگاهم نصب کردم
در این مدت چند سفارش داشتم که همگی با پیام خطا در پرداخت مواجه می شدند در صورتی که وجه از حساب مشتری کسر "می شد" و به حساب من هم واریز "می شد"
با به پرداخت تماس گرفتم گفتند اگر مشکل از درگاه باشه اصلا وجه به حساب شما واریز نمی شه، پس مشکل از کد هست در صورتی که روی وب سایت دیگه ام داره به خوبی کار میکنه

اینم ارور مربوطه:

خطا در هنگام بازگشت از بانک : در حین پرداخت خطای سیستمی رخ داده است .
کد رهگیری (کد مرجع تراکنش) : *************
شماره درخواست تراکنش : **************

به نظرتون مشکل کجاست؟

راهنمایی بفرمائید لطفا
 

sinamkh

تازه وارد
دوست عزیز ! بنده هم اگر جسارتی کردم عذرخواهی میکنم  .

ولی این مشکل 418 رو مطمئن هستم از بانک هست . بنده قبلا این مشکل رو از طرف خریداران درگاه ملت گرویتی فرمز دیدم و همه هم مشکل از بانک بوده که از طریق تیکت رفع کردند .

شما باید از طریق سایت زیر عضو بشید و یک تیکت به شرکت به پرداخت بزنید و بگید که آدرس سایت شما این هست و نام کاربری و ترمینال شما هم همین هست و ... و حتما قید کنید که ارور 418 دریافت میکنید حتما رفع میکنند :



در ضمن برای اطمینان هم ip پرداخت رو از مدیر هاستینگتون بگیرید . ip پرداخت در اکثر مواقع با ip سایت فرق داره . البته اگه مشکل از ip باشه بجای خطای بالا خطای ip میداد ولی کلا گفتم .
سلام مهندس الان بعد از نزدیکه 4 سال از این تایپیک من به این مشکل  برخوردم و به پشتیبانی به پرداخت هم زنگ زدم و موضوع رو گفتم ، که گفتن اکتیو هست پایانه شما، بعد که گفتم ارور 418 میده... گفت باید صبر کنی قرارداد بیاد دمه خونتون امضا کنی برگرده برا ما .... گفتم الان 2 ماهه هیچی نیومده ، گفت صبر کن میاد .... خلاصه هیچی درست نشد... من قبلا حدود چن ماه پیش برا سایت دیگم از به پرداخت استفاده کردم ... که اونجا هم همین شماره حساب رو داده بودم... ولی بعد از دریافت ایمیل اطلاعاتم و تنظیم روی پلاگین بلافاصله اکتیو شد... و قرارداد اینا نمیخواست... میخواستم بدونم میدونین مشکل از چیه ؟ اصلا میشه یک شماره حساب رو برای دوتا پایانه ملتی استفاده کرد ؟ 

 
بالا