مشکل در تسویه حساب از طریق BACS (انتقال کارت به کارت یا حساب)

mina70

تازه وارد
سلام . 

من می خواهم یک حالت به جز اتصال به بانک در خرید ها داشته باشم که کاربری که نمیخواد انلاین پرداخت کنه و بتونه کارت به کارت کنه 

که ما یک حالت خرید BACS داریم و من دارم ازون استفاده میکنم ولی موضوع اینه که مشتری من می خواد " صفحه ای باز بشه که اطلاعات پرداخت مثل ساعت و تاریخ پرداخت و شماره ی پیگیری را شامل شود. مبلغ کل فاکتور و شماره ی کارت به مشتری نشان داده شده و از وی بخواهد پس از پرداخت اطلاعات فوق را تکمیل نماید. فقط در این حالت باید حتما محدودیت زمانی اعمال شود یعنی اگر ظرف حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش اطلاعات پرداخت کامل نشد سفارش لغو می شود." 

ولی ما تو این حالت  BACS  نه محدودیت زمانی میتونیم داشته باشیم  نه شماره پیگیری از مشتری میتونیم بگیریم . شما راه حلی دارید ؟

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
راه حلی از سمت ووکامرس نیست. (افزونه ای یا کدی براش یافت نشد)

 

mina70

تازه وارد
راه حلی از سمت ووکامرس نیست. (افزونه ای یا کدی براش یافت نشد)
ممنون .

من یک مشکل دیگه دارم . از این روش بانکی که استفاده میکنم .فرض کنید کاربر تا یک روز پرداخت رو انجام نمیده حالا می خوام وضعیت در انتظار بررسی رو به لغو تغییر بدهم .

وقتی از پنل ادمین سفارش رو می خوام لغو کنم اول که تاریخ و روز رو ایراد میگیره و میگه باید به روز کنید . بعد هم که بروزش میکنم وقتی لغو میشه :

- خود سفارش هم از سفارشات پنل کاربر حذف میشه و هم ازسفارشات پنل ادمین -> نمیخام اینجوری بشه .

- تعداد محصول که کم شده به حالت قبل برنمیگرده . مثلا 8 تا محصول داشتیم 2 تا ثبت شده برا کاربر . وقتی لغو میکنم اون 2 تا اضافه نمیشه به کل محصول .

اگه راه حلشو میدونید خواهشا کمک کنید .

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
افزونه جلالی رو غیر فعال کنید و افزونه wp parsidate رو فعال کنید

 

mina70

تازه وارد
افزونه جلالی رو غیر فعال کنید و افزونه wp parsidate رو فعال کنید
خیلی ازتون ممنونم .

 من wp farsi رو داشتم ولی وقتی غیرفعالش کردم و  wp parsidate رو نصب کردم درست شد .

فقط برای این قضیه که موجودی کم میشه به جز انتخاب دستی گزینه (افزایش مورد خط موجودی ) راه حلی ندارید ؟ چون مشتری من می خواهد دستی نباشه و خودبه خود موجودی برگرده .

بازم ممنون .

 
بالا