مشکل در عکس های آپلود شده با سیستم ووکامرس

hivakesht

تازه وارد
سلام وقت بخیر ..
ما از سیستم ووکامرس استفاده میکنیم زمانی که عکس یک کالا را آپلود میکنیم داخل سرور هاستینگ 10 تا عکس با سایز های مختلف در همون بخش اضافه میشه از همون عکس که باعث شده cpu سرور رو درگیر کنه و بخش فضای دیسک هاست را پر کند چطور این مشکل را حل کنیم ؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
این جریان مرتبط با هماهنگ سازی عکس با دریافت کننده های مختلف است مثلا خود وردپرس 3 حالت پیش فرض دارد که در تنظیمات - رسانه قابل دیدن و تغییر است. دوم گزینه مرتبط با ووکامرس است که این مورد فشار بیشتری را ایجاد می کند علت هم اینست که با یک عکس آپلود شده علاوه بر نسخه مرتبط با وردپرس نسخه مرتبط با تنظیمات ووکامرس را نیز انجام می دهد این مورد در نمایش - سفارشی سازی - ووکامرس - تصاویر محصول قابل تغیر است. گزینه بعدی مرتبط با قالب شماست یعنی قالب شما بر اساس ریپانسیو بودن مدلهای مختلفی عکس را نیاز دارد که به موارد قبلی اضافه می شود. به این موارد تصاویر بندانگشتی را نیز اضافه کنید.
این مشکل به وردپرس اطلاع رسانی شده ولی متاسفانه هیچ تصمیم قاطعی برایش وجود ندارد یا مسئولانش نخوانده اند یا منظور را نفهمیده اند یا راه حل مناسبی ندارد یا هر چیز دیگری (البته طبق آموزش های w3 یک راه حل ساده و کم هزینه و کم فشار وجود دارد ولی تیم وردپرس اصلا توجه ندارد و مرغشان یک پا دارد )
ضمنا شما خوشبختانه فقط با 10 سایز درگیر هستید برخی سایت ها و افزونه ها به این موارد تغییرات فراوانی را تحمیل می کنند و همه مدعی ریپانسیو و سرعت بهتر هستند ولی با درخواست های سمت سرور بیشتر و کش های سنگین بیشتر.
دو راه حل عمومی ارتقا سرور به یک سرور قوی و مناسب با هزینه ها و کیفیت بالاست و دوم استفاده از یک سرور دانلود (cdn شخصی )جهت آپلود عکس ها در آن تا فشار را کاهش دهید.
موفق باشید
 
بالا