مصاحبه با علی اسماعیل نژاد مدیر میهن دانلود

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

mohammadp30

تازه وارد
ایران وب نیوز برای برای چهارمین مصاحبه به سراغ مدیر بزرگترین و پربازدیدترین سایت دانلود ایران رفته است و ایشان کسی نیست جز علی اسماعیل نژاد مدیر وبسایت بزرگ میهن دانلود اهل خطه سرسبز گیلان که توانسته پس از طی کردن حدود ۴ سال کاری وبسایت میهن دانلود را به کمک کاربرانش به بزرگترین و پربازدیدترین سایت دانلود ایران تبدیل کند.

مطمئنا مصاحبه با چنین شخصیتی مشکلات خود را دارد و با توجه به اینکه ایشان در کشور دیگری در حال تحصیل نیز هستند ، مشکلات دوچندان خواهد بود ولی با این حال ایران وب نیوز سعی کرده است مصاحبه ای در شان علی اسماعیل نژاد را ترتیب دهد با توجه به این نکته اگر نقص عمده ای وجود داشت آن را به حساب ضعف ایران وب نیوز بگذارید.

ali-esmaeili-nejhad.jpg

** ایران وب نیوز : ابتدا خودتان را کامل معرفی کنید :

علی اسماعیل نژاد متولد سال ۶۸ در شهر رشت و در حال حاضر در بنگلور هند در حال تحصیل هستم.

** ایران وب نیوز : از چند سالگی با کامپیوتر سر و کار داشتید و چه شد که به اینترنت علاقمند شدید ؟!

از ۱۵ سالگی به برنامه نویسی لوکال مشغول بودم و زمان دوره متوسطه و هنرستان علاقه مند شدم که که در فضای مجازی فعالیت کنم و ابتدا با طراحی سایت های شخصی و بسیار ساده شروع کردم بعد تصمیم به راه اندازی سایت برای خودم گرفتم.

**ایران وب نیوز : شما اولین وبلاگ یا سایتتان رو چه سالی راه اندازی کردید ؟

زیاد اهل وبلاگنویسی نبودم و فقط در سال ۸۴ وبلاگی را در سرویس بلاگر راه اندازی کردم.

** ایران وب نیوز : معمولا اکثر مدیرهای موفق اینترنت دانش آموزهای فعالی نبودند ، شما چطور دانش آموزی بودید و دبیرستان و دانشگاه چه رشته ای تحصیل کردید ؟

این مسئله برای من صدق نمیکند از تمام دوران تحصیل تا به این حال و به قول دوستان هیچ درسی رو تجدید نشدم و همیشه بین دانش اموزان رتبه بالایی داشتم در رشته کامپیوتر از هنرستان فنی حرفه ای تا کاردانی نرم افزار در دانشگاه تحصیل کردم و الان در حال تحصیل در رشته ای به غیر کامپیوتر هستم.

** ایران وب نیوز : چرا اسم میهن دانلود را انتخاب کردید ؟

به دنبال اسمی برای یک سایت دانلود بودم که میهن دانلود به ذهنم رسد و باید گفت آن زمان خیلی از دامنه های فعلی که سایت هستند آزاد بودند.

** ایران وب نیوز : چه شد که میهن دانلود را تاسیس کردید ؟

میهن دانلود همانند سایت های امروزی که با هزینه های بالا و اهداف از پیش تعیین شده شروع به کار میکنند نبود یک سایت ساده با یک قالب معمولی و تنها یک سرگرمی در کنار درس بود.میهن دانلود ابتدا یک وب سایت با هدف خاص و بزرگی نبوده و فقط جنبه یادگیری و سرگرمی خود بنده را داشت. در ماه های اول سایت با یک روند بسیار مبتدی شروع به فعالیت کرد و من به تنهایی چند رو به چند روز مطالبی جدید را از گرداگرد اینترنت جمع آوری میکردم و بر در سایت قرار منتشر میکردم بعد از مدتی کمی بازدید کننده ثابت از طریق موتورهای جستجو برای سایت به دست آمد و میتوانم به جرات بگویم که نظرات آن افراد خیلی در روحیه من برای ادامه فعالیت تاثیر داشت. حتی زمان هایی هم بود که سایت هک می شد و کل مطالب از بین می رفت و بسیار مشکلات دیگر اما با روحیه ای که داشتم مجددا شروع میکردم.



 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا