دانلود معرفی بهترین وب سایت های طراحی سایت

fateme20

تازه وارد
You must be registered for see images attach

آیا شما در زمینه طراحی وب سایت و یا کار می کنید؟ در هر صورت، پاسخ به سوال این است که خواندن مطالب وبلاگ‌های طراحی وب به طور منظم ایده خوبی است.
طراحی وب یک نقش تا حد زیادی خلاقانه است. و کار کردن در هر نقش خلاقانه ای می تواند بسیار مفید باشد، اما فقط در صورتی که دائماً الهام گرفته باشید. با چه تعداد خلاق برخورد کرده اید که وقتی به مشتری جدید طرح مختصری داده می شود، (( شرکت طراحی سایت ره وب ))

به همین دلیل است که دنبال کردن بهترین وبلاگ های طراحی وب در اینترنت مفید است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا در جریان آخرین روندهای طراحی باشید و منبع منظمی از الهام را در اختیار شما قرار دهند. بسیاری همچنین در مورد بهترین تکنیک های طراحی وب برای استفاده و نحوه انجام کسب و کار روزانه خود و همچنین منابع رایگان برای بهبود کار خود مشاوره ارائه می دهند.

با این حال، تعداد زیادی وبلاگ طراحی وب در اینترنت وجود دارد. به همین دلیل است که در این پست، فهرستی از بهترین وبلاگ‌های طراحی وب را گردآوری کرده‌ایم تا طراحی شما را کمی آسان‌تر کنیم.
دلایل خواندن وبلاگ های طراحی وب


چه یک طراح وب آزاد باشید یا در یک آژانس یا استودیوی طراحی کار کنید، می‌خواهید از آخرین پیشرفت‌های این صنعت به‌روز باشید. با انجام این کار، مطمئن خواهید شد که همیشه آگاهانه ترین و خلاقانه ترین راه حل های طراحی را ارائه می دهید.

دنبال کردن وبلاگ های طراحی وب به شما کمک می کند تا تغییرات الگوهای طراحی را پیگیری کنید. شما باید بتوانید درک کنید که چرا روندهای جدید معرفی می شوند و چه نقشی در تجربه کاربر دارند. به همین ترتیب، با ابزارهای جدید موجود در بازار و همچنین به روز رسانی های موجود آشنا خواهید شد.

علاوه بر این، بسیاری از وبلاگ های طراحی وب، راهنماها و آموزش هایی را ارائه می دهند. اگر می خواهید به طور مداوم مهارت های خود را به عنوان یک طراح رشد و توسعه دهید، منطقی است که مرتباً با بهترین وبلاگ ها در اینترنت چک کنید.


دلیل دیگر برای دنبال کردن بهترین وبلاگ های طراحی وب را می توان در یک کلمه بسیار مهم خلاصه کرد: الهام. شما می توانید طراحی را مطالعه کنید و راه راه های زیادی را در این صنعت به دست آورید، اما این بدان معنا نیست که نباید دائماً به دنبال الهام جدید باشید.

You must be registered for see images attach

1. Envato Tuts+

Envato Tuts+ احتمالا یکی از بهترین وبلاگ های طراحی وب در اینترنت در حال حاضر است. این به شما، طراح وب مدرن، هر منبعی را که می توانید برای موفقیت در صنعت به شما کمک کند، ارائه می دهد. از آموزش های رایگان، راهنماهای یادگیری و دوره های آنلاین، Envato همه چیز را دارد.

2. مجله Smashing

Smashing Magazine یک وبلاگ طراحی وب است که دارای حجم عظیمی از مقالات با کیفیت بالا است که همه مربوط به طراحی و توسعه وب هستند. آنها به تیمی از طراحان و توسعه دهندگان وب خبره در تیم ارائه دهندگان محتوا خود می بالند. این یکی از شناخته شده ترین وبلاگ های طراحی وب موجود در اینترنت است.

در این وبلاگ طراحی وب همچنین می توانید متوجه شوید که آنها موارد رایگان زیادی مانند قالب ها و افزونه ها را به اشتراک می گذارند که می توانند در انجام کار به شما کمک کنند.

3. Creative Bloq

Creative Bloq وبلاگی با تعداد بی شماری از پست های وبلاگی است که به طور منظم به روز می شوند و مربوط به طراحی وب، هنر عمومی، اخبار و گرایش های طراحی وب است.

در این وبلاگ طراحی وب، می توانید انتظار داشته باشید که نمونه های زیادی از طراحی های گرافیکی وب سایت را پیدا کنید تا به شما الهام بخشد. همچنین انواع دیگری از آثار هنری الهام‌بخش مانند طراحی بسته‌بندی و لوگو و همچنین محتوای جالب و اصلی را در مورد موضوعات طراحی انتزاعی بیشتر کشف خواهید کرد.

4. سایت پوینت

سایت پوینت یکی از آن وبلاگ های طراحی وب است که در آن واضح است که می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. این به این دلیل است که وبلاگ خود آنها به زیبایی طراحی شده و به راحتی قابل پیمایش است. آنها یک وبلاگ، یک انجمن و یک بخش کتابخانه دارند.

با رفتن مستقیم به کتابخانه آنها، می توانید تعداد زیادی راهنما پیدا کنید. همچنین می‌توانید نظرات ابزارهای طراحی مانند طرح، نمونه‌ها و الهام‌بخش بسیاری از جنبه‌های مختلف طراحی را بیابید - از تصویرسازی و تصویرسازی گرفته تا طراحی لوگو.

You must be registered for see images attach

افکار نهایی

وبلاگ هایی که برای دنبال کردن انتخاب می کنید بستگی زیادی به سلیقه شما دارد، اما در مورد خواندن مطالب و منابع نیز باید تصمیمات عینی بگیرید.

برخی از سؤالات احتمالی که می‌توانید قبل از انتخاب دنبال کردن وبلاگ‌های طراحی خاص از خود بپرسید این است: «آیا این برای حضور در نقش‌های فعلی و آینده من مفید خواهد بود؟ آیا این به من الهام می‌دهد یا به من کمک می‌کند متفاوت فکر کنم؟» همچنین توجه به نکات زیر می تواند مفید باشد:


چه نوع مشتریانی دارید؟

شغل شما به چه نوع طراحی نیاز دارد؟

آیا منابع این وبلاگ طراحی وب با نیازهای شغل فعلی شما مطابقت دارد؟

در گذشته روی چه برندهایی کار کرده اید؟ آیا چیز جدیدی هست که بتوانید یاد بگیرید؟

امیدواریم از این لیست وبلاگ‌های طراحی وب چیزی الهام‌بخش بیابید. به یاد داشته باشید: الهام چیزی نیست که شما یاد بگیرید - یک طراح مانند آنها به آب نیاز دارند .
 

پیوست‌ها

  • pr.web5.jpg
    pr.web5.jpg
    6 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • web rahweb1.jpg
    web rahweb1.jpg
    11.4 کیلوبایت · بازدیدها: 1
بالا