معضلات شبکه های فاضلاب اسلامشهر و پرند

ahankar

تازه وارد
ولی باز هم تصمیم گیرنده نهایی مصرف کننده است که می تواند برای لوله کشی فاضلاب ساختمان خود از هر نوع لوله ای با توجه به نوع نقشه و مصالح و کاربرد ساختمان استفاده کند. نوع دیگری از لوله هایی که جهت انتقال فاضلاب ها مورد استفاده قرار میگیرد، لوله های فاضلاب پلی اتیلن می باشد. برای لوله بازکنی در اسلامشهر از فنرهای فولادی مخصوص برای لوله های اشپزخانه، حمام، توالت، ظرفشویی و … برای این کار از آچار مخصوص استفاده کرده و واشرهای دو سر لوله زانویی را شل کنید. برای این کار یک چهارم فنجان از مایع ظرفشویی را داخل ظرف ریخته و مقداری آب جوش روی آن بریزید. سپس مقداری جوش شیرین داخل سینک ریخته و با دست یا یک ابزار آن را به داخل چاه بفرستید. قسمت پلاستیکی لوله بازکن را طوری که آب نتواند به زیر این کلاهک نفوذ کند، روی چاهک قرار دهید و مقداری آب در سینک بریزید. لوله PVC (پلی وینیل کلراید) از پرکاربردترین مواد پلاستیکی قابل استفاده در پروژههای ساختمانی است. برای ایجاد چسبندگی بیشتر و قویتر عمل کردن چاه بازکن، بهتر است دور تا دور لبه پلاستیکی آن را پارافین بمالید. پس از این زمان آب داغ را با فشار باز کنید تا گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کند.

اکنون باید برای مدت زمان مشخص (بین 15 تا 20 دقیقه) صبر کنید تا محلول شیمیایی گرفتگی فاضلاب را برطرف کند. میتوانند به مرور زمان، دور لوله جمع شوند و گرفتگی لوله را ایجاد نمایند. سپس محتویات داخل لوله را درون سطل خالی کرده و آن را با مسواک و آب تمیز کنید. برای استفاده از محلول لوله بازکن ابتدا مقدار مناسبی از آن را درون سینک ظرفشویی یا چاه توالت و حمام بریزید. چاه بازکن را بردارید تا آب درون سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات داخل لوله را براند. این کار باعث میشود تا به آرامی در آب حل شده و به لوله فاضلاب وارد شود. لوله جارو برقی را وارد لوله فاضلاب کنید و دور تا دور آن را با استفاده از کیسه زباله خوب بپوشانید. زمانی که اتصالات لوله کاملا تمیز شد، آن را سر جای خود برگردانده و لوله زانویی را ببندید.

به علاوه دکمه سیفون توالت فرنگی را تا انتها فشار دهید تا آب داخل سیفون کاملا تخلیه شود. اگر این وسیله بی نظیر را دارید، بدانید که استفاده از آن یکی از راه حل های آسان برای تخلیه چاه است. شما می توانید به صورت حرارتی لوله های پلی اتیلن را به یکدیگر متصل کنید و از اتصالاتی نظیر زانو، سه راه و … این حرکت را ده بار انجام دهید. برای این کار یک بطری 2 لیتری نوشابه تهیه کنید و آن را در اتاق قرار دهید تا به دمای محیط برسد. مشخص است که این کار کمی کثیفکاری دارد؛ بنابراین قبل از آن داخل کابینت را خالی کنید و کف زمین را با پارچه یا روزنامه بپوشانید. اگر داخل کابینت زیر سینک ظرفشویی را نگاه کنید، قطعه لولهای نظرتان را جلب میکند. تصویر زیر فنر دستگاه لوله بازکنی و انواع آن را نمایش می دهد. لوله های PVC دارای معایبی نیز میباشند از جمله اینکه در درجه حرارتهای صفر و زیر صفر به شدت ترد و مستعد ترک خوردگی میشوند. در صورتی که با استفاده از نوشابه، جوش شیرین و سرکه نتوانستید گرفتگی فاضلاب حمام، توالت یا سینک ظرفشویی را برطرف کنید، باید به سراغ روش های قوی تری بروید.

زیرا اکثر گرفتگی ها را می توان با استفاده از فنر برطرف نمود. با تماس شما، سریعاً سرویس کار لوله باز کن خود را به محل شما اعزام می کنیم. تا اینجای کار تنها به عملیات باز كردن لوله ظرفشويی توسط مواد طبیعی یا شیمیایی اشاره شد. فاکتورهای اول و دوم ، هنگام تماس شما از شما پرسیده خواهد شد. بنابراین اگر برای اجرای لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، لوله کشی پکیج و لوله کشی شوفاژ ساختمان خود نیاز به یک متخصص کاربلد دارید، کافیست برای ثبت سفارش همین الان فرم درخواست سرویسکار متخصص را پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. این دستگاه ها با ارسال امواج صوتی و ثبت بازتاب آنها میتوانند محل دقیق ترک ها و نشتی های لوله را بدون احتیاج تخریب محل نشان دهند. بعد تمام بطری نوشابه را داخل سینک ظرفشویی، روشویی یا فاضلاب خالی کنید. استفاده از نوشابه روشی ساده و موثر برای بازکردن لوله فاضلاب ظرفشویی، حمام، توالت فرنگی و ایرانی است. لازم به ذکر است که برخی از محلولهای لوله بازکن فقط برای بازکردن گرفتگی ظرفشویی ناشی از چربیها و برخی فقط برای رفع گرفتگی فاضلاب توالت و حمام ناشی از مو مناسب هستند.
 
بالا