نسخه جدید مرورگر همراه اپرا عرضه شد

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Amir-Bahador

تازه وارد
شرکت Opera به منظور افزایش سهم خود از بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی موبایلی نسخه جدید از دو مرورگر مجزای خود را روانه بازار کرد.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این دو محصول جدید با نام*های Opera Mini 6 و Opera Mobile 11 هم*اکنون به صورت رایگان برای بارگذاری روی اینترنت گذاشته شده*اند که با انواع پلتفورم*های موجود در بازار سازگاری دارند.

مرورگر اینترنتی Opera Mobile 11 به صورت کامل از فناوری*های HTML5، Flash و موتور مرورگر Opera Presto پشتیبانی می*کند. این موتور ویژه هم*اکنون در Opera 11 که نسخه مخصوص این مرورگر اینترنتی برای رایانه*های شخصی است، مورد استفاده قرار می*گیرد.

برای هر دو مرورگر Mobile 11 و Mini 6 قابلیت بزرگنمایی، سیستم کاربردی حرکت صفحه به جهات مختلف، انتخاب بخشی از صفحه و بزرگنمایی بخش مورد نظر، و کلید به*اشتراک گذاری اطلاعات در نظر گرفته شده است که تمامی قابلیت*های یاد شده این امکان را برای کاربر به وجود می*آورد تا به راحتی از مزایای شبکه*های اجتماعی بهره*مند شود.

کارشناسان پس از انجام بررسی*های لازم روی دو نسخه مرورگر Opera که به تازگی وارد بازار شده اعلام کرده*اند که از هر دوی آن*ها بسیار راضی هستند و این دو محصول را بسیار کامل می*دانند.

این طور که گفته می*شود، مرورگر Opera Mobile 11 با رایانه*های لوحی مبتنی بر سیستم*عامل ویندوز 7 نیز سازگار است و می*تواند در این سیستم*ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مرورگر اینترنتی Opera Mini 6 برای سیستم*های عامل اندروید، بلک*بِری و گوشی*های مبتنی بر Symbian/S60 عرضه شده است.



 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا