نصب نشدن دموي پوسته GONSHOP

  • نویسنده موضوع ayyda
  • تاریخ شروع

ayyda

تازه وارد
با سلام

من پوسته رايگان GON را دانلود كردم و نصب و فعالسازي كردم و افزونه هاي آنرا هم نصب و فعالسازي كردم ولي پوسته بدون دمو نصب ميشود كسي ميتواند راهنمايي كند.

پس از نصب پلاگين ها و رفتن به داشبورد پيامي مبني بر بروزرساني هاي خودكار نمايان نبود كه بخواهم فعالش بكنم.

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

دمو برای کسانی خوب است که می خواهند یک نمایش موقت از ظاهر های مختلف به مخاطب ارائه کنند. مخصوصا طراحان جهت نشان دادن انعطاف و تنوع یک چیز.

بسیاری از قالب های رایگان همه امکانات نسخه های حرفه ای خودشان را ندارند. دلیلش هم اینست چون برای برخی موارد نیازمند افزونه های دارای لایسنس است که گاهی نیازمند پرداخت تا چند هزار دلار است.به همین علت دمو نسخه های حرفه ای با رایگان فرق داشته و در بسیاری از مواقع امکان پذیر نیست.

هر چند توصیه هم نمی شود از دمو استفاده کنید بهتر است خلاقیت به خرج دهید و با کمی آزمون و خطا یک طرح منحصربفرد خودتان ایجاد کنید. اما اگر اصرار دارید کافیست یک برگه ایجاد کنید و از ویژوال برای تغییرات از فهرست برای منوها و از تنظیمات قالب برای تغییرات دیگر استفاده کنید. دموها چیزی بیشتر از یک سری اطلاعات نیستند که دردسر حذف و ایندکس آنها در موتورهای جستجو به ضرر شما خواهد بود.

موفق باشید

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
طبق اموزش عمل بکنید. اگر اعمال نشد و دمو نصب نشد باید دستی دمو رو ایمپورت کنید. محتوای درون ریز درون پوشه  OCDI وجود داره.

 
بالا