نظر سنجی: بحث پیرامون سایت های افزایش دهنده رتبه ی الکسا

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

mahdi66

کاربر عضو
سلام

یه سواله که چند وقتیه به جوابش نرسیدم و خواستم نظر شما رو بدونم!

و اون اینکه سایتهای افزایش دهنده رتبه الکسا چه حسنی دارند؟(مثل سایت دوستمون رنکفا)

آیا همچنان الکسا با این موضوع مشکلی نداره و گول می خوره؟

در آینده برای سایتمون مشکلی پیش نمیاد؟

گوگل چی؟ اتفاقی براش نمی افته؟

این کار گول زدن خودمون نیست؟

اصلا این کار توجیح اقتصادی اجتمایی سیاسی فرهنگی هنری پزشکی و ... داره؟ :دی

آقا کلا خوبه یا بد اگه خوبه چرا خیلی ها استفاده نمی کنند و اگه بده چرا استفاده می کنند؟

در هر صورت نظرتون رو بدید ممنون میشم!

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
من اصلا فلسفه این سایتها رو نمیدونم چیه! و اعتقادی ندارم بهش... تست هم نکردم ببینم چطوریاس

 

exiler

تازه وارد
استفاده نکن.

باور کن کلی دلیل دارم که بنویسم اما حوصله ی تایپشون رو ندارم چون حداقل تو 10 تا سایت مطرح کردم

 

MR.ALIREZA

تازه وارد
منم میگم استفاده نکن

دلیلشم اینه که سایتی که بخواد با این چیزها بالا بره اصن بالا نمیره.

شما 4 تا مطلب خوب بزار روی سایتت که واقعا نیاز ملت باشه ببین از سر و روی سایتت ویزیتور میباره یا نه.متاسفانه این روزا سایتای آب دوغ خیاری هم زیاد شدن و اکثرا این افراد که می خوان یه شبه به بالا برسن گول این ترفندها رو می خورن و هزینه هم میدن برای این کارا

در صورتی که همون هزینه رو یکم بزارن روش بنرشون رو بدن یه سایتی مثلا مث اینجا یا پرشین بلاگ و . . . نمایش بده خیلی خیلی مفیدتر هست.

 

adelkhati

تازه وارد
با سلام

استفاده از این سایتها ممکنه تو کوتاه مدت تاثیر خوبی داشته باشه، و بتونی الکسا یا گوگل رو گول بزنی ولی برای چند سال آینده چی؟ آیا شما میخواهید فقط کوتاه مدت درآمد داشته باشید، گوگل و الکسا هر چندوقت به روز میشه و خیلی از سایتهای بزرگ رو پنالتی میکنه( همون اتفاقی که برای سایتهای فیلم و موزیک اتفاق افتاد).



 

shz_furion

کاربر عضو
سلام.نحوه رتبه دهی سایت الکسا فقط بر اساس تولبار سایتش هست.جون من خودم چند ماهه با چشمم دیدم که همه ی اطلاعات رو از تولبار سایتش جمع آوری می کنه.تمام رتبه دهی ها بر اساس بازدید کسانی هست که این تولبار رو روی مرورگرشون دارند.

خب این سایت ها نظر شما می تونند کاری کنند؟در واقع سایت های افزایش رتبه الکسا زمانی می تونند تاثیر داشته باشند که بازدیدکنندگان این تولبار رو داشته باشند و خیلی ها هم نصب نمی کنند و خیلی ها هم اصلن نمی دونند چی هست.پس نظر من رو بخواید فقط وقت تلفی هست.

 

artist.porazizi

تازه وارد
از نظر بنده خیلی هم مفیده (ضد دوستان :دی) چون این طوری میتونی سطح پیشرفت خودت رو نشون بدی چه طور؟؟؟

مثلا هر مطلبی که ارسال می کنی باید از فکر خودت باشه نه از جای دیگه کپی کنید این یک امتیاز*

مثال دوم: سایتت باید رفع نیاز های مردم باشه که بتونند از مطالب یا اطلاعات شما بهره کافی ببرند اینم یک امتیاز دیگه*

میتونی با الکسا معلوم کنی چقدر سطع دانایی شما بیشتر هست یا کم از کجا بفهمیم؟ از بازدید هایی که به سایت رجوع می کنند و یا این که نظرات رو ببینی چقدر بالاست یا پایین

****ازنظر من بنر تبلیغاتی برای پیشرفت سایت اصلا مفید نیست چون علایق و شوق ادامه و مطالب و درس های مفید خودت نمی تونی پیشرفت بدی و به دیگران منتقل کنی

پس سعی کنیم الکسا رو از یه جهت خوب استفاده کنیم تا بدونیم سطع دانایی خودمون بالاست

البته الکسا برای سایت های نظر سنجی فکر باز انسان خوبه ولی توی فروشگاه و فیلم این ها اصلا خوب نیست این دانشم بود که در مورد گرافیک بود گفتم چون این بحث ها در انجمن گرافیک ایران بحث زیاد میشد گفتم این جا هم بگم خوبه ممنون از دوستان بازم بحثم طولانی شد :) پرحرفم :77: :53:

 

adelkhati

تازه وارد
قبلا رتبه دهی الکسا فقط بر اساس همین تولبار بود. ولی امروزه یه خورده پیشرفت کرده و کاربران عادی هم دخیل شدن تو این ربته دهی. البته میشه با روشهایی پهنای باند سایت رو گرفت و به این ترتیب ربته سایت تو الکسا پایین میاد ولی تاثیرش برا کوتاه مدته و طولانی مدت جواب نمیده.



 

artist.porazizi

تازه وارد
مخالفم :68: شما اگه بخواهید دانش هاتون در هر زمینه ای چه در طراحی وب چه در هنر گرافیک میکس ومونتاژ فرقی نداره بتوانید مطالب خوبی بیاموزید و ارائه بدهید به مرور زمان کاربر و بازدید کننده روی سایت شما بیشتر میاد که می تونید یک نمونه کار هم ببینید همیار وردپرس با مطالب خوبش و کامل تونست خیلی ها رو آموزش بده و بتونه رتبه خوبی کسب کنه درسته بخش پرسش و پاسخ اصلا جواب نمی دهند یا این که جواب هاشون خیلی دیر میرسه ولی بیشتر کاربران یا بازدید کنندگان امید دارند و سوال خودشون رو مطرح می کنند چون هنوز براشون سایت همیار وردپرس مهم هست باید الکسا رو خیلی دوست بداریم و ازشون تشکر کنیم چون نتیجه تلاشمون رو به صورت رایگان به ما نشون می ده همین طور که میبینید تو این زمانه خیلی ها این کار رو رایگان انجام نمی دهند ولی الکسا انجام میده به نظر من ایده خوبیه واسه نظر سنجی اطلاعات خودمون در رشته یا مطالب سایتمون :67:

بازم مثلا قبل بحثم زیاد شد :دی پوزش دوستان

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا