نمایش و افزودن پیوست به یک مطلب بدون انجام عمل بروز رسانی در وردپرس

mhazami

تازه وارد
من چندی پیش با استفاده از وردپرس یک موتور جستوجوی طراحی کردم . این پروژه از قسمت های مختلفی از جمله API و سیستم عضو گیری تشکیل شده. من برای تکمیل بخش عضو گیری به یه مشکل بزرگ برخوردم.

خب با توجه به اینکه اکثر مترجمین به دنبال ترجمه فیلم های پر طرفدار هستن، این طبیعی ئه که هر فیلم تعداد زیادی زیرنویس داشته باشه.

حالا مشکل اینجاست اگه بخوام برای هر زیرنویس یک پست جداگانه ارسال کنم به مرور زمان محتوای تکراری تولید میشه و از طرفی منصفانه نیست که هر فیلم فقط یک زیرنویس داشته باشه اینطوری تعداد آثار منتشر شده در یک هفته به ندرت به 20 اثر میرسه.

نمونه های خارجی رو بررسی کردم هیچ کدوم امکاناتی که من میخواستم رو نداشته ، برای درک بهتر میتونم وبسایت subscene.ee رو مثال بزنم. که برای هر فیلم یک عنوان به ثبت رسیده و در اون پست با استفاده از جدول زیرنویس های مرتبط نمایش داده شده.

با یکی از دوستانم مشورت کردم و بهم سیستم هوش مصنوعی رو پیشنهاد داد اما قطعا باید راه دیگه ای هم وجود داشته باشه که بدون نیاز به بروز رسانی پست بتونم زیرنویس های مرتبط رو اضافه کنم.

درواقع زیرنویس ها رو در قالب یک پیوست یا زمینه دلخواه به مطلب اضافه کنم ولی به طور معمولی پس از درج هر زمینه دلخواه برای اعمال تغییرات باید پست رو بروزرسانی کنم و بروز رسانی مرتب یک مطلب هم باز از نظر بهینه سازی مشکل سازه.

 

Black_Sky

کاربر عضو
راستش من منظورتون متوجه نشدم

شما ميخوايد فقط لينك زير نويس بديد و بي دردسر به پست اضافه كند؟

 

mostafa98

کاربر عضو
سلامببین این افزونه به دردت میخوره (افزونه توسط zegersot ) توی انجمن منتشر شده باشی

 

mhazami

تازه وارد
یه مثال ساده که شاید شبیه درخواست من باشه، الان من یک موضوع باز کردم و شما به اون پاسخ دادید ، درواقع پاسخ شما تبدیل به یک موضوع دیگه نشده.

منم همچین چیزی میخوام برای هر پست یک موضوع (یک لینک،یک عنوان) وجود داشته باشه ولی کاربران بتونن توی اون موضوع مطالبی رو اضافه کنن.

حالت عادی برای اضافه کردن لینک دانلود جدید باید من پست رو ویرایش کنم و ویرایش بیش از حد یک مطلب در توان من نیست و از نظر seo با مشکل بر میخورم. بنابر این باید طوری این عمل انجام بشه که صفحه ویرایش(یا بروز رسانی) نشه.

 

mhazami

تازه وارد
سلامببین این افزونه به دردت میخوره (افزونه توسط zegersot ) توی انجمن منتشر شده باشی
مثل اینکه فایل حذف شده :(

 

mostafa98

کاربر عضو

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
من باشم میام بخش کامنت ها رو ویرایش میکنم. و از اون قسمت برای بخش دانلود استفاده می کنم...

حالا یک فیلد آپلود هم اضافه می کنیم به بخش نظرات...

یک سیستم Rating کامنت ها هم اضافه می کنیم تا کاربرا بیان امتیاز بدن. تا دقیقا اون چیزی که میخوایم بشه

 

mhazami

تازه وارد
من باشم میام بخش کامنت ها رو ویرایش میکنم. و از اون قسمت برای بخش دانلود استفاده می کنم...حالا یک فیلد آپلود هم اضافه می کنیم به بخش نظرات...

یک سیستم Rating کامنت ها هم اضافه می کنیم تا کاربرا بیان امتیاز بدن. تا دقیقا اون چیزی که میخوایم بشه
فکر خیلی خوبیه ! ممنونم :)

 
بالا