ووکامرس فارسی نسخه 2.5 منتشر شد، ابزار ها به کمک شما می آیند

MahdiY

راهبر انجمن
ووکامرس فارسی نسخه 2.5 منتشر شد, ابزار ها به کمک شما می آیند ...

You must be registered for see images attach

با تلاش های فراوان و همیاری @hannanstd.ir و @Mohammad عزیز در ساعات اولیه 24 فروردین نسخه 2.5 ووکامرس فارسی منتشر شد.

حلقه های ترجمه:

در این قسمت شاهد مشکلاتی بودیم که با گزارش به موقع دوستان فیکس شدند. کد های این قسمت کاملا بهینه شده و برای شما یک صفحه یک دست و آجکس را به ارمغان آورده است.

با توجه به تغییر ساختاری ترجمه های افزونه ووکامرس، فایل زبان نیز شاهد بروزرسانی هایی بود که تجربه ووکامرس فارسی را شیرین تر خواهد کرد.

ابزار ها:

همانطور که در نسخه قبلی قول افزودن قسمت ابزار ها را داده بودیم در این نسخه به قول خود عمل کردیم و یک سری ابزار کاربردی را برای شما آماده کردیم:

1) استان ها و شهر ها:

شما می توانید فروش خود را به استان های خاص محدود کنید. شهر ها از حالت آزمایشی در آمدند و بانک شهر ها نیز قوی تر و بزرگتر شده است.

You must be registered for see images attach



2) تماس برای قیمت:

از سوی کاربران درخواست های زیادی مبنی بر کد تماس برای قیمت دریافت می کنیم. اکنون دیگر نیازی به کد نیست. کافیست این ابزار را فعال کنید و متن دلخواه خود را برای محصولات بدون قیمت نشان دهید. بررسی گزینه های این قسمت خالی از لطف نیست!

3) بزودی!:

این تازه اول کاره! اگر ابزاری مد نظر دارید و فکر میکنید برای کاربران دیگر هم کاربردیست به ما بگویید تا در نسخه های بعد اضافه شود. ابزار از شما اجرا از ما!

در پایان ضمن تشکر از همراهی شما دوستان عزیز، با ما احساس راحتی کنید و پیشنهادات (پیشنهاد ابزار و ...), انتقادات (باگ و ...) و دیدگاه های خود را از ما دریغ نکنید! امیدواریم از این نسخه لذت ببرید و فروش خوبی را در کنار ووکامرس فارسی تجربه کنید.

صفحه افزونه در مخزن:

کد:
https://wordpress.org/plugins/persian-woocommerce/
دانلود افزونه از مخزن:

کد:
https://downloads.wordpress.org/plugin/persian-woocommerce.zip
وب سایت ووکامرس فارسی:

کد:
http://woocommerce.ir/
کانال تلگرام ووکامرس فارسی:

کد:
https://telegram.me/woocommerce_ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا