ووکامرس یا edd ؟

hichkas62

تازه وارد
با سلام خدمت دوستان 

من قصد راه اندازی یک فروشگاه فایل را دارم. تقریبا تمامی فایلهای من pdf هستند و تعداد محصولات حدود 40 هزار عدد می باشد. ( حجم تقریبی هر محصول بین 10 تا 80 مگا بایت است )

تحقیقات زیادی درباره ووکامرس و Edd کردم اما هنوز نتونستم بدرستی تصمیم بگیرم.

در بعضی جاها تاکیید بر ووکامرس کردند و در بعضی جاها Edd. 

خودم تابحال قصد استفاده از ووکامرس را دارم. چند تا برایم ابهام هست که دوستان لطفا من را راهنمایی کنند.

1 - در ووکامرس جدول ویژگیها می تونم داشته باشم اما آیا تو edd همچین امکانی هست ؟

2 - امکان تغییر گروهی قیمتها واسه کدوم امکان پذیره ؟ ممکنه بعد از مدتی بخواهیم یکسری محصولات را گران کنیم و یکسری را رایگان!

3 - قالبهای فروشگاهی با ووکامرس کار می کنند . آیا این قالبها با Edd هم ست می شوند ؟ ( منظورم قالبهایی که صرفا جهت فروشگاهی ساخته شده اند مانند kute shop ). بیشتر بدنبال این هستم که مشتری سبد خرید داشته باشد و وقتی می خواهد چند محصول را انتخاب کند الزاما وارد توضیحات محصول نشود و براحتی دکمه اضافه به سبد در دسترسش باشد.

4  - با توجه به این که می خواهم از هاست دانلود استفاده کنم متوجه شده ام که اگر فایلها را در هاست دانلود بار گذاری کنم و لینک آنرا به ووکامرس بدهم باز در هنگام تحویل به مشتری لینک مستقیم نمی دهد که بسیار مفید می باشد. اما در آزمایشی که با edd کردم متوجه شدم که خیر. لینک مستقیم می دهد. حال تا چه حد این قابلیت ووکامرس امنیت دارد و به مشکل بر نمی خورم را نمی دانم ؟

5  - ایا در ووکامرس هم می شود برای محصول دنلودی ترکیب قرار داد یا خیر  ؟ این امکان در edd تحت عنوان " فعال‌کردن قیمت‌گذاری متغیر " مشاهده کردم

6 - در چند تا خواندم که ووکامرس وقتی تعداد محصول بالا میرود خیلی سنگین شده و فشار زیادی به دیتا بیس می آورد . آیا این مورد با توچه به آپدیت های جدید بر طرف شده است یا خیر ؟ اگر چنین است برای فروشگاهی که 40 تا 50 هزار محصول دارد تا چه حد ممکن است باعث مشکل بشود ؟

اگر غیر از مواردی که اشاره کردم اگر هر کدوم از این افزونه ها مزایا و معایب دیگری نسبت به همدیگر دارند که دانستن آن می تواند به انتخاب من کمک کند لطفا دوستان اشاره کنند.

با سپاس از همه شما

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا