وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Qalekhani

قلعه‌خانی
You must be registered for see images attach

پوسته هاستینزا یک پوسته نوظهور است که به تازگی برای کاربران حرفه‌ای وردپرس منتشر شده است. این پوسته که در نسخه‌های بعدی خود شاهد تغییرات شگفت انگیزی خواهد بود، برای شرکت‌های هاستینگ و خدمات دامنه بسیار مناسب است. در کنار این دسته از افراد و مشاغل، سایر کاربران نیز می‌توانند از ویژگی‌های بی‌نظیر پوسته هاستینزا متناسب با کاربری مدنظر خود، بهره‌مند شوند. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید تا ویژگی‌های پوسته هاستینزا را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

این پوسته دارای بسته نصبی خودکار می‌باشد و به محض نصب، محتویات سایت پیش‌نمایش درون ریزی می‌شوند.

You must be registered for see images attach


ویژگی‌های اصلی قالب هاستینگ Hostinza :

  • برخورداری از صفحه‌ساز المنتور
  • پنل تنظیمات پوسته
  • بسته نصبی آسان
  • اسلایدر حرفه‌ای
  • بیش از ۶۰۰ فونت‌های گوگل
  • رنگ‌بندی نامحدود
  • کدهای کوتاه کاربردی
  • نقشه گوگل و افزونه‌های تجاری در کنار سازگاری با اسکریپت WHMCS،
  • سرعت و عملکرد عالی در بارگذاری محتوا
  • بهینه بودن برای موتورهای جستجو

و ده‌ها ویژگی دیگر که سبب می‌شود تا هاستینزا یک انتخاب عالی برای شما باشد.

You must be registered for see images attach

هاستینزا با داشتن حدود ۲۰ ابزارک اختصاصی صفحه‌ساز المنتور به شما کمک می‌کند تا اجزای مدنظر خود را به سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی وب، به راحتی پیاده‌سازی کنید. انواع قسمت‌هایی که در پیش‌نمایش پوسته هاستینزا مشاهده می‌کنید، همگی توسط افزونه صفحه‌ساز المنتور و با صرف چند دقیقه وقت ایجاد شده اند.

اسلایدر حرفه‌ای Slider Revolution که به جرات می‌توان آن را پرفروش‌ترین افزونه اسلایدر تصاویر در پلتفرم وردپرس قلمداد کرد به خوبی با این پوسته سازگاری داشته و اسلایدرهای کلیه صفحات توسط این افزونه ایجاد شده‌اند. واکنشگرا بودن اسلایدر Slider Revolution به شما این قابلیت را می‌دهد تا اسلایدرهای خود را در ۴ حالت مختلف برای انواع دستگاه‌های هوشمند نظیر موبایل‌ها، تبلت‌ها، لپتاپ‌ها و مانیتورهای بزرگ کامپیوترهای دسکتاپ طراحی کنید. به این ترتیب آرایش اجزای اسلایدر در دستگاه‌های مختلف به هم نمی‌خورد که ظاهری زیبا را برای سایت ایجاد می‌کند.

تعریف فهرست مشخصات محصول و قیمت پلن‌های مختلف خدمات، یکی از دغدغه‌های همیشگی وبمستران است. هاستینزا با برخورداری از ۳ استایل جدولی متفاوت همراه با اسلایدر انتخاب پلن VPS و نیز جدول حرفه‌ای قیمت سرور اختصاصی، دست شما را در ایجاد جداول قیمت و ویژگی‌های محصول بسیار باز می‌گذارد. به این ترتیب بدون نیاز به اتلاف وقت، می‌توانید جداول دلخواه خود را بدون نیاز به درگیر شدن با کدهای html و css به راحتی ایجاد کنید.

You must be registered for see images attach
 

Qalekhani

قلعه‌خانی
پوسته هاستینزا برای سیستم WHMCS هم آماده شد.


خریداران عزیزی که نسخه وردپرس رو تهیه کردند میتونند با ۳۰ درصد تخفیف، اقدام به خرید نسخه WHMCS نمایند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا