پیشنهاد و نظرسنجی در مورد هدایای تبلیغاتی برای سال تازه

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

mehran121

کاربر عضو
attachment.php


دوستان می خوام نظر بدید که چه هدیه ای برای مشتری مناسب هست به عنوان هدیه سال تازه

(البته این هدیه با نوع فعالیت شما فرق دارد مثلا برای شرکت هاستینگ تخفیف نوروزی یا یک ماه هاست رایگان و برای یک شرکت تولید کننده چای فنجان چای مناسب ترین هدیه می باشد)

حالا من از شما می خوام بسته به نوع فعالیت هدیه تبلیغاتی معرفی کنید مثلا هر هدیه تبلیغاتی که معرفی می کنید بگید که مناسب چه حرفه و شغلی است.

با این کار هم اطلاعات عمومی همه میره بالا و هم با کمک همدیگر می تونیم بهترین ایده رو جمع آوری کنیم تا برای مشتری مفید باشه (اونم توی همچین بازار بی بازاری!!!)

مثلا بعضی ها میان یک تقویم به طرف هدیه می دهند به اندازه یک A4 که بیشترش تبلیغات خودش رو کرده اون پایین پایین هم یک تقویم کوچیک به زور دیده میشه بخدا بیشتر مردم میندازن بیرون

این راهکار هدیه تبلیغاتی بسیار مهم هست

:x:

You must be registered for see images attach


 

mehran121

کاربر عضو
با توجه به بازار رقابی و رکود کار و کاسبی در همه ی صنف ها جذب مشتری دائمی کلید طلایی هست که با هر روشی نه ولی روش اصولی به جذب آن بپردازیم کسب و کار خود را بیمه کرده ایم

تبلیغ و دادن هدیه به مشتری های موقت و دائمی باعث جذب مشتری بیشتر می شود همیشه دقت کنید که بازاریابی دهن به دهن از بازاریابی خودتون بهتره

پس دادن یک هدیه در سال تازه به مشتری هاتون باعث تحول شدید در کار و کاسبی شما خواهد شد

یکی از دوستان من فروشگاه لوازم خانگی دارد با من در مورد هدیه ای ماندگار حرف زد که چه کاری انجام دهد من بهش پیشنهاد کردم که 1000 عدد فلاش تبلیغاتی و 1000 عدد پیش بند سفارش بده چاپ شده به اسم خودت

مثلا اگر مشتری اومد و یک سیستم صوتی خرید یک عدد فلاش بهش هدیه بده مشتری با این کار بعدا هم میاد پیش تو و اگر مشتری تو یک یخچال خرید یک پیش بند بهش بده با این کار این دوست من با سرف هزینه ای اندک

اسم مغازش رو برای سالها پیش مردم نگاه میداره و از این 1000 مشتری که بهشون فلاش داده شده حداقل 400 تاشون میشن مشتری دائمی

مثلا شما سایت ارائه دهنده هاستینگ و دامنه دارید دادن یک دامنه به مشتری چیزی نیست چون هر سایت دیگه هم بهشون میده ولی شرایطی شما می تونید برای مثال برای مشتری هاتون جایزه هایی در نظر بگیرید برای مثال

اسکریپت هایی که کمیاب هستند یا نصب آنها برای مشتری سخت است را به صورت رایگان نصب کنید

و یا با ایجاد یک قرعه کشی مشتری هایی خود را بیشتر جذب شرکت خود کنید هر ایده ای در این کار موثر است ، توجه کنید که هر کسی با حداقل سرمایه ای 30 هزار تومن می تونه یک خدمات هاستینگ راه بندازه پس توجه کنید که چقدر رقبای این کسب و کار زیاد شده است با توجه به این قضیه کسی در این کسب و کار برنده است که وقت بیشتری برای کارش بگزارد و با راهکار های تبلیغاتی خلاقانه به جذب مشتری بیشتر فعالیت کند

از شما عزیزان هم می خوام مثال هایی برای کسب و کار های دیگر بزنید فقط آنلاین نه هم آنلاین و هم غیر آنلاین

 

saeedpersian

کاربر عضو
كاملاصحيح فقط...به نظر من هدايا و اشانتيون و ريزه خدمات اضافي و... بعنوان تبليغات در مرتبه دوم قرارد داره!

پس در مرتبه اول چيه؟ در مرتبه اول ما بايد حداقل ها و نيازهاي عمومي و مواردي كه قول داده ايم و كاربر (مشتري) انتظار دارد را به نحو احسنت انجام بديم و بعد به فكر هدايا و اينچنين چيزهايي باشيم.

همون مثال شما: فرض كني يك خدمات هاستينگ ميده. نصب اسكريپت رايگان هم انجام ميده. ولي اگر نيازهاي عمومي كاربر مثل فعال بودن توابع مورد نياز روي هاست و پاسخ به تيكت ها رو بدرستي انجام نده هدايا ديگه بدرد نميخوره.

پس اول كاربر رو با خدمات بي نقص راضي كنيم بعد با هدايا خوشحالش كنيم.

 

mehran121

کاربر عضو
كاملاصحيح فقط...به نظر من هدايا و اشانتيون و ريزه خدمات اضافي و... بعنوان تبليغات در مرتبه دوم قرارد داره!پس در مرتبه اول چيه؟ در مرتبه اول ما بايد حداقل ها و نيازهاي عمومي و مواردي كه قول داده ايم و كاربر (مشتري) انتظار دارد را به نحو احسنت انجام بديم و بعد به فكر هدايا و اينچنين چيزهايي باشيم.

همون مثال شما: فرض كني يك خدمات هاستينگ ميده. نصب اسكريپت رايگان هم انجام ميده. ولي اگر نيازهاي عمومي كاربر مثل فعال بودن توابع مورد نياز روي هاست و پاسخ به تيكت ها رو بدرستي انجام نده هدايا ديگه بدرد نميخوره.

پس اول كاربر رو با خدمات بي نقص راضي كنيم بعد با هدايا خوشحالش كنيم.
بله دقیقا همین طور هست ولی این شرط من برای کسانی هست که این خدمات اولیه رو به مشتری هاشون ارائه می دهد مثلا در همین خدمات هاستینگ بعضی شرکت ها هستند که شده بعد از یک هفته به تیکت پاسخ دادن ولی شرکت های وجود داره که همیشه آنلاین هستند و دائم به مشتری هاشون خدمات ارائه می دهند این خودش یک مشتری مداری هست

طرف میاد مشتری با هر طرفندی جذب می کنه بعد که جذب کرد فکر می کنه مشتری ها دائم پیشش می مونند نخیر عزیزم اگر مشتری اون خدماتی که می خواد بهش ارائه نشه میرن سراغ یک شرکت بهتر چون تعداد رقبا اینقدر زیاد هست

که مهم هست چطور اون خدمات رو ارائه می دهیم .

حالا من فقط در این تایپیک خواستم هدیای تبیلغاتی بسته به نوع اون شغل گفته بشه تا همه ی دوستان استفاده کنند و با هم فکری هم خدمات بهتری به مشتریانون ارائه بدیم

 

MahdiY

راهبر انجمن
اکثر ارسال ها رو خواندم اما بصورت جمع بندی با نظرات خودم بصورت زیر میشه نوشت :

1- شرکت اگه کارش را خوب انجام بده بدون اغراق و شعار دادن بهترین تبلیغ هست

2 - با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ، فلاش مموری یک جز جدا نشدنی از زندگی هست (طرح فلاش بانک کشاورزی خیلی قشنگه)

3 - مطمئنا برای تمامی سن ها سی دی برنامه کودک بگیر تا سینمایی موجود هست . چاپ اسم شرکت یا مغازه روی جلد کاور خیلی موثر هست (انتخاب نوع سی دی به موضوع شرکت بستگی داره مثلا لوازم آشپزخانه میتونه آموزش آشپزی ، اسباب بازی کودکان میتونه برنامه کودک و ... )

 

mehran121

کاربر عضو
اکثر ارسال ها رو خواندم اما بصورت جمع بندی با نظرات خودم بصورت زیر میشه نوشت :1- شرکت اگه کارش را خوب انجام بده بدون اغراق و شعار دادن بهترین تبلیغ هست

2 - با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ، فلاش مموری یک جز جدا نشدنی از زندگی هست (طرح فلاش بانک کشاورزی خیلی قشنگه)

3 - مطمئنا برای تمامی سن ها سی دی برنامه کودک بگیر تا سینمایی موجود هست . چاپ اسم شرکت یا مغازه روی جلد کاور خیلی موثر هست (انتخاب نوع سی دی به موضوع شرکت بستگی داره مثلا لوازم آشپزخانه میتونه آموزش آشپزی ، اسباب بازی کودکان میتونه برنامه کودک و ... )
بله درسته ولی همون طور که در پست های بالا توضیح دادم این بازار رقابتی هست و اگر شما بزرگترین شرکت دنیا را داشته باشید رقیب شما همیشه در فکر ترغیب مشتری های شما هست پس اون نگه داشتن مشتری و جذب مشتری جدید خیلی مهم هست

این سی دی یا دی وی دی با موضوع مربوط به شغل طرف هم خیلی عالی هست مثلا یک تولید کننده مواد غذایی می تونه با موضوعات مخطلف یک عدد سی دی یا دی وی دی را داخل جعبه بسته بندی خودش قرار دهد و به مردم ارائه دهد

چند سال پیش یک نوع چای کیسه ای وارد بازار شد که درونش جایزه هایی قرار داشت این جایزه ها باعث شد که مردم بیشتر وقتی دنبال چای کیسه ای می گردند اسم اون چای رو بر زبان بیاورند واقعا کیفیت هم داشت

برای مثال از جایزه هاش پلاک طلا توش بود که ارزش مادی چندانی نداشت ولی مشتری رو جذب می کرد

جایزه یا هدیه هم برای مشتری در هر زمان و مکان فرق می کنه

ب

- - - Updated - - -

اگر شما یک سوپر مارکت دارید برای جذب بیشتر مشتری از خود کالا های مغازه جایزه بدهید

نیازی نیست که شما حتما هزینه ی زیادی برای تهیه ی هدیه یا جایزه بکنید در مغازه نگاه کنید کدام کالا کم فروش هست به مشتری هایتان بر طبق خریدشان از کالا های کم فروش هدیه دهید

اگر آن محصولی یا کالایی که به عنوان هدیه به مشتری اهدا کرده اید کیفیت داشته باشد و مشتری راضی باشد برای تهیه دوباره این کالا یا محصول پیش شما باز خواهد گشت پس شما با این کار

هم مشتریان جدید جذب می کنید و هم فروش محصولات کم فروش را بالا می برید برای یک سوپرمارکت تبلیغ دهن به دهن بازاریابی تن به تن بهترین راه هست

مثلا محمد میاد از سوپر مارکت شما محصول x رو خریداری می کنه و شما یکی از محصولات کم فروش را بهش هدیه می دهید، محمد در راه برگشت به خانه یکی از دوستاش رو می بینه ناخواسته برات تبلیغ می کنه

مثلا میگه سوپرمارکت آقای x با هر خرید یک جایزه می دهد تو هم برو اونجا ... این تبلیغ دهن به دهن بین مردم می چرخه

ولی اولین اصل و مهم ترین چیز برای یک فروشنده اخلاق خوب است باید با هر نوع مشتری سازش داشته باشه فروشنده با اخلاق بد اگر پول کل خرید را هم نگیرد باعث نابودی فروش می شود

این توضیحات فقط برای سوپرمارکت نبود در اینجا سوپرمارکت یک مثال بود برای شغل هایی مشابه و شغل هایی که با خانم ها بیشتر سر و کار دارد

صرفا جهت شوخی : :p (!!! بجز طلا فروشی این یکی تبلیغ مبلیغ نمی خواد هر خانمی کنار مغازه طرف راه بره جذب شده شوهر بیچارش رو تیغ میزنه !!!)

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا