پیوندهای یکتا : فارسی یا انگلیسی ؟

enterpc.ir

کاربر عضو
سلام . یک سوال فنی برام پیش اومده . اکثر سایت ها وقتی پست میزارند تیتر تاپیک فارسی است  ولی در قسمت آدرس بار که نگاه کنیم لینک به انگلیسی توشته شده. دقیقا سایت پرشین اسکریپت هم همین کار رو میکنه. در وردپرس هم این قابلیت هست.

دلیل این کار چیه ؟

در موتور جستجو بهتر پیدا میشه ؟ 

حالا اگر همون فارسی هم باشه اشکال داره ؟

بعد اونایی که با افزونه سئو کار میکنند دیگه در قسمت آدرس برگه No میزنه چون شما پستی که گذاشتی فارسیه و آدرس صفحه انگلیسی!

به عکس زیر نگاه کنید : همان طور که میبینید افزونه سئو گیر نداده و میگه در آدرس برگه موجود است . ولی اگر پیوند یکتا رو ویرایش کنم ارور میده :  یادتان باشد از قابلیت ارجاع 301 استفاده کنید!

yoast.PNG


ممنون میشم توضیحاتی در این باره بدین .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

خلیل دلاوران

مدیر انجمن ووکامرس
فارسی و انگلیسی ترکیبی باشه.

نامک و عنوان نوشته و کلید واژه کانونی باید یکسان باشند و در متن نیز با تگ h2 تکرار شده باشد

 

ahs

تازه وارد
ترکیبی یعنی چی؟ میشه ی مثال بزنید

متشکر از پاسختون
با سلام، منظور دوستمون از لینک ترکیبی اینه که هم حروف فارسی و هم حروف انگلیسی در آدرس پیوند استفاده بشه.

مثلا به فرض من در سایتم مطلبی در مورد وردپرس منتشر کردم کلمه وردپرس رو هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی توی آدرس پیوند به کار ببرم.

مثال:



 

ahs

تازه وارد
یه کم درباره تگ h2 توضیح میدین؟
تگ عنوان یا همون heading tags که بیشتر با h1 , h2 , h3 و … اونها رو میشناسیم ، یکی از مهم ترین مسائلی است که یک وبمستر یا وبلاگ نویس حتما باید از آن آگاهی داشته باشد زیرا که عنوان ها و کلید واژه های بکار رفته در آنها میشه گفت یکی از مهم ترین مواردی هستند که موتور های جستجو و حتی بازدید کننده ها متوجه می شوند که نوشته ای که در ادامه آن می آید در چه رابطه هستش.همچنین یکی از مهم ترین موارد بهینه سازی سایت همین تگ های عناوین می باشد که در رابطه با نمایش مطلب در موتور های جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند.این تگ های عناوین در واقع ارزش و درجه اهمیت عنوان ها رو می رسونند.این تگ ها بیشتر شامل h1 , h2 , h3 , h4, h5 , h6 می باشند که به ترتیب از بالا به پایین یعنی از h1 به h6 ارزش آنها کمتر می شود و گویای این مطلب هستند که مثلا مطلبی که تگ عنوان h1 را دارد بسیار مهم و عنوانی که تگ h6 را گرفته زیاد مهم نیست.

سعی کنید کلید واژه های اصلی رو داخل این عنوان جوری بگنجانید که هم خواننده رو جلب کنه ، هم بی ربط نباشه ، هم کلید واژه ای باشه که زیاد سرچ مشه !

زیاده روی در استفاده از این تگ ها خوب نیست ! خودتون که قوانین سخت گیرانه موتورهای جستجو رو بهتر از من بلدید!!!!!

 
بالا