با سلام دوست عزیز
باید چک کنید ببینید آِا این مورد برای همه محصولات شما اتفاق افتاده یا تعداد محدودی!
اگر همه محصولات باشد شاید تداخل افزونه داشته باشید
اما اگر تعداد محدودی باشد احتمالا بخش تخلیه زمان بندی سبد خرید شما نیاز به بازبینی و تنظیم مجدد توسط شما دارد یا اینکه مشتری یا خود شما یک محصول را در سبد خرید نگه داشته اید.
اگر از افزونه کش استفاده می کنید بخش های مربوط به سبد خرید و حساب کاربری را در آن نادیده یا محدود بگیرید .
یک راهکار استفاده از بخش ووکامرس - وضعیت - ابزار - می تونید نشست های ووکامرس یا منقضی را حذف کنید . این در بیشتر مواقع مشکلات اینگونه را رفع می کند. قبل از انجام اینکار حتما یک فول بک آپ بگیرید . گرفتن فول بک آپ در بروزرسانی ها یا هر عملی که اطلاعی از آن ندارید امنیت فکری و سایت شما را تامین می کند.
موفق باشید