دانلود چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟

tatschool

تازه وارد
زمانی که از انجام آزمون آیلتس در محیط خانگی حرف می‌زنیم، در واقع منظورمان این است که خودمان به عنوان معلم و ارزیاب خود عمل کنیم. برای دستیابی به این سطح، لازم است دانش کافی از آزمون آیلتس و استفاده از منابع مناسب برای مطالعه به صورت خودآموز را داشته باشیم. خوشبختانه، امروزه با گسترش اینترنت و دسترسی به کتب فوق‌العاده کاربردی، هر فردی قادر است با هزینه کم شروع به آمادگی برای آزمون آیلتس در خانه کند، و تنها نیازمندی دارد که انگیزه قوی برای کسب نمره موردنظر خود را داشته باشد. به همین دلیل، در این مقاله تلاش می‌کنیم تا آزمون آیلتس را به طور خلاصه معرفی کرده و سپس بهترین منابع برای آمادگی در آزمون را فهرست کنیم.

آیلتس چیست؟:

آزمون آیلتس یکی از پیش نیازهای مهاجرت به کشورهای خارجی است. این آزمون به سه دسته آکادمیک، جنرال و لایف اسکیلز تقسیم می‌شود. هر یک از این دسته‌ها نیازمندی‌های مختلف دارند و میزان نمره موردنظر برای پذیرش در دانشگاه یا مهاجرت متفاوت است. آزمون آیلتس به چهار مهارت Listening، Writing، Speaking و Reading توجه دارد و سطح زبان انگلیسی شخص را سنجیده و ارزیابی می‌کند.

روش ها و نحوه آمادگی برای آیلتس در خانه​

%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-768x480.jpg


ما سعی کردیم در مقاله نکات مهم در رابطه با خواندن آیلتس در خانه را برای شما جمع‌آوری کنیم و سپس لیستی از بهترین منابع برای کسب نمره موردنظرتان در آزمون آیلس را معرفی کنیم. با مطالعه این مقاله و پایبندی به نکاتی که به آن اشاره کردیم می‌توانید در این آزمون موفق شوید.
 
بالا