چگونه مشکل کانکت نشدن ریموت دسکتاپ به سرور مجازی را حل کنیم – remote desktop CredSSP

faatemeehh

تازه وارد
CredSSP_authentication_error_after_installing_May_8_2018_patch_Windows_10.png

در جدیدترین نسخه آپدیتی که اخیرا مایکروسافت ارائه کرده است، کاربر نمی تواند توسط نرم افزار remote desktop به طور مستقیم در سرورهای مجازی متصل گردد.با این آموزش همراه باشید تا با راه حل کانکت نشدن ریموت دسکتاپ به آشنا شوید.
زمانیکه متصل شوید یک ارور را مشاهده خواهید کرد که پس از وارد نمودن پسورد سرور مجازی به مشکل زیر برخورد خواهید کرد که پس از اینکه پسورد سرور مجازی را وارد نمودید به مشکل:
CredSSP_authentication_error_after_installing_May_8_2018_patch_Windows_10_1_.png

برخورد خواهید کرد .البته لازم به ذکر است که این ایراد به جدید ترین آپدیت در تاریخ ۸ ، May ، ۲۰۱۸ مربوط می گردد.برای اینکه بتوان این مشکل را برطرف نمود باید، جمله gpedit.msc را در قسمت Run وارد کنید تا بتوانید به محیط Local Group Policy Editorوارد گردید.

و سپس شما می توانید آن را در آدرس زیر بیابید:Computer Configuration >> Administrative Templates >> System >> Credentials Delegation >> Encryption Oracle Remediation
Windows_10_RDP_CredSSP_encryption_oracle_remediation_error_Fix.png


که عبارت Encryption Oracle Remediation به صورت پیش فرض بر روی Not configured تنظیم شده است و شما باید آن را تغییر دهید با دابل کلیک کردن بر روی Encryption Oracle Remediation آن را باز کرده و مطابق شکل زیر گزینه Enable را انتخاب کنید، پس از آن بر روی زبانه Protection Level کلیک کرده و گزینه Vulnerable را انتخاب کنید.
Settings_contained_in_the_Encryption_Oracle_Remediation_Fix.png

در پایان روی apply‌ و سپس Ok کلیک کنید. بدین ترتیب ارور CredSSP برطرف شده و این مشکل را در ریموت دسکتاپ خود نخواهید داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad

amir sh

تازه وارد
سلام تو control panel وارد قسمت سیستم بشید بعد از سمت چپ روی قسمت remote setting کلیک کنید و تیک گزینه allow conections رو بزنید از پایین گزینه وسطی هست فک کنم اگه همچنان مشکل بود اون سه تا تیک رو تست کنید ببینید با زدن کدوم یکی حل میشه


وب سایت شخصی : میهن چت​
 
بالا