کدهای قالب کجاست ؟

nasis10

تازه وارد
سلام وقتی توی صفحه سایت گزینه inspect رو میزنیم.یه کد پیدا میکنیم حالا از توی خود ورد پرس از کجا اون کد رو پیدا کنیم؟
افزونه خاصی داره ؟
میخوام یه قسمتی رو از سورس وب پاک کنم که توی ویژوال نیست ولی توی کد ها هست .
لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون
 

حسن غویشه

کاربر عضو
حتما قبل از انجام تغییرات بک آپ بگیر

پیشخوان>نمایش>ویرایشگر پوسته

و از لیست سمت چپ فایلی که میخوای ویرایش کنی رو انتخاب کن

واسه اینکار باید php, html, css و کد های مخصوص وردپرس رو بلد باشی


🌹
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
روشی که غویشه عزیز فرمودند مربوط به بررسی خط به خط سروری است.
یکی از روشهای موجود باز کردن فایل های مورد نظر شما در یک نرم افزار ادیتور و جستجو در یک صفحه و فعال سازی تیک بررسی در تمام صفحات باز است.
اینکه شما فکر کنی می شود با یک جستجو از درون سرور فهمید امکان ندارد زیرا بسیاری از کدها به صورت زیر پوشه در و در صفحات مجزا قرار دارند و نیازمند زمان و فعال بودن همه بخش ها دارد و اینکه پردازش کمی هم نخواهد داشت.
اما یکی از راه های فهمیدن از طریق همون inspect اینست که اولا کش نداشته باشی چون کش سرورها باعث فشرده سازی و عدم شناسایی مسیر می شوند ،پس بهتر است از طریق لوکال روی رایانه شخصی این مسیر ها را پیدا کنی و سمت راست که بخشی است که css یا js یا حتی مسیر php را نشان می دهد مثلا یک برگه یا پست در قالب یا افزونه ها همیشه مشخص است پس اول باید دید شما در چه چیزی دنبال چی هستید.
دوم برخی قالب ها یا افزونه ها با ویژوال هماهنگ می شوند یعنی طراح برای بهتر شدن نتیجه کدهایی را قالب یا افزونه تزریق می کند که مانند قلاب به ویژوال می چسبد ولی مسیر آنها همیشه جای دیگری است.
پس بهتر است اول مطمئن شوی این کد در قالب یا افزونه ها وجود دارد یا خیر.
اما اگر شما برای یک افزونه یا قالب از دمو استفاده کرده اید و الان دنبال کدی خاص هستید بهتر است بخش سفارشی html یا css یا js پنل تنظیماتش را بگردید یا حتی در برگه مورد نظر تنظیمات سفارشی را ، حتی در خود ویژوال هم علامت چرخ دهنده یا مداد ها گاها زیر مجموعه هایی دارد که امکان سفارشی سازی را دارد و بسیاری دمو ها از این شیوه برای مخفی سازی اشکالات استفاده می کنند.
اگر می خواهید توضحیات بهتری داده شود آدرس و نوع فایل را درج کنید
موفق باشید
 
بالا