با شرکتی که هاست رو ازشون گرفتید تماس بگیرید بگید بک آپتون رو ریستور کنند.تا کاملا برگرده به قبل حذفخب. شما جوملا رو دوباره آپلود کن. تو قسمت تنظیمات دیتابیس (فایل کانفیگ) مشخصات دیتابیس قبلیت رو بده.
اگر شرکتی که ازش هاست خریدید توی قسمت پنل هاش نوشته باشه که بک اپ هفتگی روزانه یا ماهانه داشته باشه میتونید بخواید بک اپشونو براتون رستور کنن . اما اگر نداره فقط راه محمد جان مناسبه و قالبتون اگر ازش یه نسخه پشتیبان نداشته باشید کارش تمومه . ولی این تجربه خوبیه برای اینده همیشه یه نسخه پشتیبان از سایتتون بگیرید تا چنین اتفاقاتی پیش نیاد براتون . هر شکست اغاز یک پیروززیه پس ناراحت نباشبا شرکتی که هاست رو ازشون گرفتید تماس بگیرید بگید بک آپتون رو ریستور کنند.تا کاملا برگرده به قبل حذفمعمولا شرکت ها این کار رو رایگان انجام میدن (ممکنه 3-4 تومان بابت انجامش ازتون پول بگیرند) که باز هم ارزش داره
کاری رو که محمد آقا گفتند رو هم میتونید انجام بدید فقط اگر قالب خاصی داشتید از بین میره..(یعنی رفته lol )
البته اگر فقط نوشته باشه بک آپ ماهیانه یا ... میتونه برگردونه // به ندرت پیش میاد که ...اگر شرکتی که ازش هاست خریدید توی قسمت پنل هاش نوشته باشه که بک اپ هفتگی روزانه یا ماهانه داشته باشه میتونید بخواید بک اپشونو براتون رستور کنن