کند بودن سرعت دانلود در ووکامرس

  • نویسنده موضوع gsshop
  • تاریخ شروع

gsshop

تازه وارد
با سلام و خسته نباشید

افزونه ووکامرس رو روی اجبار به دانلود قرار دادم و از هاست دانلود به ووکامرس لینک دانلود میدم و فایل ها با لینک ساخته شده توسط خود ووکامرس دانلود میشن

ولی مشکلی که اینجا هست وقتی با لینکی که خود ووکامرس تولید میشه فایل مورد نظر رو دانلود می کنیم سرعت دانلود بسیار میاد پایین

این در حالی است که اگر از لینک مستقیم سرور دانلود استفاده کنم سرعت بیسیار بالا است

چگونه می تونم این مشکل رو حل کنم و افزایش سرعت دانلود داشته باشم ؟


با تشکر


 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این مربوط به سروره

ووکامرس برای اینکه فایل هاتون رو (مسیرش رو) مخفی نگه داره ، این کار رو میکنه

 

حسـام

کاربر عضو
 و این جوری که محمد جان میگن اگر باشه جون هر فایل دو بار لود میشه فشار زیادی به سرور میاد و اگر کاربر زیاد باشه احتمال مسدود شدن اکانت هست

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
نه فشاری نمیاد ، برای همین سرعت پایین هست ;)

 

shahrouz.bahman

تازه وارد
سلام:

این موضوع میتونه به سرور ربط داشته باشه من الان خودم این مشکل رو دقیقا همین مشکل رو دارم. سرور دانلودی که دارم یه سرور کاملا اختصاصی هست و به هیچ عنوان اشتراکی نیست که بخواد باری روش باشه و پهنای باند بسیار بالایی هم داره. 

حق با شماست ووکامرس میاد برای محافظت از فایل این کار رو میکنه اما متاسفانه وقتی این کار رو میکنه به دلیل اینکه قابلیت resume capability رو از دانلود میگیره و در نتیجه حجم فایل دانلودی هم به صورت unknown نمایش داده میشه این موضوع با سرعت بسیار پائینی انجام میشه. اما وقتی تو پیکربندی ووکامرس میری و حالت رو به ریدایرکت تغییر میدی این مشکل نیست اما متاسفانه در این حالت همانطور که بهتر میدونید لینک اصلی دانلود برای مشتری نمایش داده میشه که اینطوری فایل دانلودی بی ارزش میشه.

حالا فکر میکنم دیگه نباید مشکل رو گردن سرور انداخت، آیا راه حلی دارید؟ و یا افزونه ای که این مشکل رو برطرف کنه؟ ممنون میشم که راهنمایی بفرمائید. بازم اعلام میکنم این هیچ ربطی به سرور دانلود و باری که رو اونه نداره.

با احترام 

 

MahdiY

راهبر انجمن
بحث های زیادی در این مورد شده اما به نتیجه درست و حسابی نرسیده

مثل "هم خدا را میخواد هم خرما" شده (البته فعلا)

بر حسب نیازتون باید یکی از روش ها را انتخاب کنید

 

shahrouz.bahman

تازه وارد
دوست عزیزسلام:

کسی هم خدا را نمی خواهد هم خرما اینجا جایی هست که به گفته دوستان برای بحث و تبادل نظر و اطلاعات راجع به یه سیستمی هست که به ما لینکش رو دادن و ما هم میایم سوالات رو از دوستانی که از ما دانش بیشتری دارن مطرح می کنیم. تمامی راه ها امتحان شده، اینجا میایم که ببینیم شاید دوستان با دانش بیشترمون راهی داشته باشند. 

موضوع هم خر و هم خرما هم حق با شماست منتهای مراتب در ارتباط با نرم افزار بله چیزی که با کد و دست چندین نفر ساخته میشه نباید یه همچین ایرادی داشته باشه. این خر و خرمای شما اینجا جسارتا صدق نمی کنه دوست خوب من. در حال حاضر حق با شماست و باید ساخت امّا مطمئنا در آینده این مشکل باید برطرف بشه چون علل ضعفی هست. 

در ارتباط با کامنت اوّل هم دوستان گفتند مشکل از سرور هست که این موضوع کاملا اشتباه بود من سعی کردم تاکیدی داشته باشم که دوستانی که بعد از ما به این تاپیک مراجعه می کنند به مشکل بر نخورند.

امّا در آخر از شما ممنونم که جواب درستی دادید چون جستجوی بی نتیجه برای ما هم در فضای وب بسیار خسته کننده شده راجع به این مطلب و شما ممنونم که به خوبی جواب دادید امیدوارم که این مشکل هم در افزونه خوب ووکامرس زودتر برطرف بشه چون من به شخصه طرفدار این افزونه فوق العاده هستم.

باا حترام فراوان

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
دوست عزیز

فشاری روی سرور نیست. چون فایل ها (و درخواست های دانلود) از طریق PHP ارسال میشه (به دلیل محافظت) این سرعت وجود داره. ضمن اینکه قابلیت resume برای همین برداشته میشه... اگر قابلیت resume باشه باز هم فایل لو میره... (میشه فایل رو برداشت با متد های PHP)

 

جاویدان

کاربر عضو
سلام به دوستان

البته دوستان همه حرفه ای هستن و نظراتشون هم درسته ولی دوست عزیز این افزونه رو تست کردی شاید این کارت رو راه بندازه

تو همین پرشین اسکریپت هم پشتیبانی میشه شاید این افزونه راه کار خوبی باشهیه بار امتحانش کن شاید بدردت خورد

موفق باشی

 

shahrouz.bahman

تازه وارد
دوستان دقیقا من هم همین رو میگم درسته چون resume برداشته بشه دیگه سرعت میاد پائین. 

دوست عزیز EDD فقط فایل دانلود خوبه فروشگاه هایی که محصولات میکس دارن نمیتونن از این پلاگین که شما گفتین استفاده کنند.

صحبت همه دوستان درسته.

با احترام

 

iriali

تازه وارد
دوستان گرامی راه حلی برای حل این موضوع نیست ؟ چون ما در سایتمون فایلها حجمشون بالاست و با کاربران به مشکل خوردیم اگر کسی راه حلی دارد عنوان کند 

با تشکر از شما

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
متاسفانه راهی پیدا نشده

چون اساس و پایه ووکامرس ، برای محصولات کم حجم (حداکثر 100 ، 200 مگابایت) هست. و برای محصولات حجیم پیشنهاد نمیشه. چرا که حتی ممکنه به سرور فشار بیاد...

 
بالا