2مشکل بعد از آپدیت وردپرس

greenherb.ir

تازه وارد
سلام و وقت بخیر
من امروز وردپرسم رو آپدیت کردم و ظاهرا بعد از همین آپدیت با 2 مشکل روبرو شدم
اولی و موضوع مهم این هست که در بخش نوشته ها، در صفحه نوشته ای که قبلا نوشته شده و همچنین در نوشته جدید، هیچیک از دکمه ها کار نمیکنن
یعنی من در صفحه نوشته نمیتونم شاخه ای ایجاد کنم، برچسبی ایجاد کنم یا از بین برچسبهای قدیمی چیزی رو انتخاب کنم و بطور کلی هیچکاری نمیشه کرد
این مشکل در صفحه محصول وجود نداره و فقط در بخش نوشته ها چنین مشکلی هست فعلا
مشکل دوم هم مربوط به کش و افزونه راکت هست
زمانی که درخواست پاکسازی OPcache رو میدم با پیام خطای OPcache purge failed مواجه میشم

از دوستان کسی میتونه برای رفع مشکل راهنمایی کنه؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
اولا قبل از بروزرسانی باید مطمئن باشید که افزونه و خصوصا قالب شما با نسخه جدید هماهنگ هست یا خیر. پس با بروزرسانی این موارد احتمالا مشکل شما رفع خواهد شد.
اما نکته مهم اینجاست که وردپرس توصیه شدید کرده که دیگر از نسخه پایین تر از 7.2 php استفاده نشود. بهتر است نسخه php را ارتقا دهید.
دوما درمورد افزونه راکت باید معلوم شود از کدام نسخه استفاده می کنید آخرین بروزرسانی درانجمن اخیرا انجام شده و نسخه 3.4.1.2 هست بروزرسانی فقط از طریق سرور و به شیوه جایگزینی انجام شود.
ضمنا توصیه می شود OPcache فقط از طریق پنل افزونه انجام شود نه دکمه بالای صفحه در نسخه قدیمی این مشکل وجود داشت و باعث مشکلاتی می شد. ولی خیلی به ندرت چون برخی از این حالات فشار اولیه زیادی به سرور می آورند بخصوص در سرورهای اشتراکی.
متاسفانه افزونه راکت در سال اخیر به جای بهبود به یک ابزار نابودی سایت تبدیل شده است. خطاهای گسترده در انتشار آمار کندی بارگذاری و مشکلاتی از این دست گاها به علت استفاده گسترده نال ها قابلیت گزارش و رفع مشکلات ندارد.
موفق باشید
 

ebrahim.derakhshan

تازه وارد
من هم دقیقا این مشکل رو دارم
با php 7.3 و بدون مشکل opcache
ولی نوشته جدید ذخیره نمیشه و قبلی ها ادیت نمیشن
با غیر فعال کردن ووکامرس درست میشه !!!
 
بالا