MahdiY
راهبر انجمن
سلام
در نسخه های اخیر ووکامرس، تصمیم های نه چندان درستی برای ساختار داده سفارشات توسط تیم توسعه دهنده اصلی ووکامرس گرفته شد. تصمیماتی که منجر می شد اگر کاربر سفارش خود را یک ماه پیش ثبت کند و امروز پرداخت کند، شما سفارش ایشان را در ابتدای لیست سفارشات نبینید.
به همین جهت بر آن شدیم که در ووکامرس فارسی ابزاری اضافه کنیم که این مشکل را تا حدودی حل نماید. شما می توانید این ابزار را از مسیر "ووکامرس فارسی > ابزارها > گزینه های اصلی > مرتب سازی لیست سفارشات" فعال نمایید. پس از فعالسازی این گزینه، سفارشات شما بر اساس زمان پرداخت مرتب خواهند شد.
توجه: با توجه به ساختار داده جدید سفارشات، فقط و فقط زمانی این گزینه را فعال کنید که شما صرفا پرداخت آنلاین دارید. اگر روش پرداخت دیگری بجز پرداخت آنلاین (مثلا پرداخت در محل یا ...) دارید به هیچ عنوان این ابزار را فعال نکنید.
در صورتی که یکسری از سفارشات (مخصوصا سفارشاتی که پرداخت آنلاین نشده اند) را در لیست نمی بینید و یا آن ها را در انتها لیست سفارشات مشاهده می کنید، این ابزار را غیرفعال کنید. تا نسخه فعلی ووکامرس فارسی (3.5.5) شرایط بالا برقرار است. سعی ما بر این است که این ابزار را بهینه تر کنیم تا این استثنا برطرف شود (متاسفانه با توجه نحوه ذخیره سفارشات در نسخه جدید ووکامرس هنوز به این راه حل نرسیده ایم). اما تا اطلاع ثانوی که در همین تاپیک نیز اعلام خواهد شد، لطفا به نکته بالا توجه کنید.
در نسخه های اخیر ووکامرس، تصمیم های نه چندان درستی برای ساختار داده سفارشات توسط تیم توسعه دهنده اصلی ووکامرس گرفته شد. تصمیماتی که منجر می شد اگر کاربر سفارش خود را یک ماه پیش ثبت کند و امروز پرداخت کند، شما سفارش ایشان را در ابتدای لیست سفارشات نبینید.
به همین جهت بر آن شدیم که در ووکامرس فارسی ابزاری اضافه کنیم که این مشکل را تا حدودی حل نماید. شما می توانید این ابزار را از مسیر "ووکامرس فارسی > ابزارها > گزینه های اصلی > مرتب سازی لیست سفارشات" فعال نمایید. پس از فعالسازی این گزینه، سفارشات شما بر اساس زمان پرداخت مرتب خواهند شد.
توجه: با توجه به ساختار داده جدید سفارشات، فقط و فقط زمانی این گزینه را فعال کنید که شما صرفا پرداخت آنلاین دارید. اگر روش پرداخت دیگری بجز پرداخت آنلاین (مثلا پرداخت در محل یا ...) دارید به هیچ عنوان این ابزار را فعال نکنید.
در صورتی که یکسری از سفارشات (مخصوصا سفارشاتی که پرداخت آنلاین نشده اند) را در لیست نمی بینید و یا آن ها را در انتها لیست سفارشات مشاهده می کنید، این ابزار را غیرفعال کنید. تا نسخه فعلی ووکامرس فارسی (3.5.5) شرایط بالا برقرار است. سعی ما بر این است که این ابزار را بهینه تر کنیم تا این استثنا برطرف شود (متاسفانه با توجه نحوه ذخیره سفارشات در نسخه جدید ووکامرس هنوز به این راه حل نرسیده ایم). اما تا اطلاع ثانوی که در همین تاپیک نیز اعلام خواهد شد، لطفا به نکته بالا توجه کنید.