تاپیک پشتیبانی افزونه پیامک ووکامرس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

ashkkhuni

تازه وارد
با سلام
من تنظیمات افزونه پیامک ووکامرس رو برای ارسال پیامک برای همه تغییر وضعیت ها فعال کردم متاسفانه به صورت اوتوماتیک بعد از تغییر وضعیت به مشتری پیامک ارسال نمیشود
حتی در بخش توضیحات سفارش مشتری در پایین مشخصات اون قسمت

ارسال پیامک به مشتری با توجه به تنظیمات و انتخاب ها، مشتری نباید این پیامک را دریافت کند. ولی میتوانید ارسال پیامک به وی را از طریق این چک باکس فعال نمایید.
تیک دار نیست
لطفا راهنمایی کنید تا این مشکل رو بر طرف کنم
لازم به ذکر است پیامک اوتوماتیک به مدیر فروشکاه ارسال میشود
 

Sajad_Afshar

تازه وارد
سلام
لطفا سامانه پیامکی ما رو هم در لیست افزونه های پیامکی خودتون وارد کنید
 

hosseinpour69

تازه وارد
دوستانی که از وب سرویس کاوه نگار استفاده می کنند و با خطای :
"خطا: پیامک ارسال نشد. پاسخ وبسرویس: {"return":{"status":404,"message":"متد نامشخص است"},"entries":null} "

دریافت می کنند اینطور باید تنظیم کنند وب سرویس رو:

بجای نام کاربری ApiKey را وارد کرده و کلمه عبور را خالی قرار دهید.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad

mostafaslm

تازه وارد
سلام من از افزونه پیامک ووکامرس استفاده میکنم اما یه مشکل دارم اونم اینکه به عنوان مدیر سایت لازمه بدونم که شناسه محصول سفارش داده شده چیه {sku} اما
این قسمت رو نمیشه برای پیامک مدیر استفاده کرد، لطفا راه حلی ارائه بدید یا در نسخه های آینده این مورد رو اضاف کنید.
سپاس فراوان
 

hcalireza

تازه وارد
با سلام
من تنظیمات افزونه پیامک ووکامرس رو برای ارسال پیامک برای همه تغییر وضعیت ها فعال کردم متاسفانه به صورت اوتوماتیک بعد از تغییر وضعیت به مشتری پیامک ارسال نمیشود
حتی در بخش توضیحات سفارش مشتری در پایین مشخصات اون قسمت

ارسال پیامک به مشتری با توجه به تنظیمات و انتخاب ها، مشتری نباید این پیامک را دریافت کند. ولی میتوانید ارسال پیامک به وی را از طریق این چک باکس فعال نمایید.
تیک دار نیست
لطفا راهنمایی کنید تا این مشکل رو بر طرف کنم
لازم به ذکر است پیامک اوتوماتیک به مدیر فروشکاه ارسال میشود
منم دقیقا همین مشکل رو دارم یکی کمک کنه لطفاااااااااااااااا
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ashkkhuni

hcalireza

تازه وارد
با سلام
من خیلی وقته که از سامانه استفاده می کنم ولی هیچ وقت بعد از خرید به مشتری پیامک ارسال نمیشه ولی به مدیر با موفقیت پیامک ارسال میشه.
وقتی وارد صفحه سفارش می شم مینویسه شماره ای جهت ارسال پیامک به مشتری وجود ندارد.
دوستان این مشکل بار ها گفته شده ولی هیچ کس پیگیر این سوال نشده کل صفحات رو گشتم یک پاسخ قانع کننده ندیدم
 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
دوستان این مشکل بار ها گفته شده ولی هیچ کس پیگیر این سوال نشده کل صفحات رو گشتم یک پاسخ قانع کننده ندیدم
لطفا مشخصات ورود به سایتتون رو + هاست رو برای من به @mammadir در تلگرام ارسال کنید. بررسی کنم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ashkkhuni

ashkkhuni

تازه وارد
لطفا مشخصات ورود به سایتتون رو + هاست رو برای من به @mammadir در تلگرام ارسال کنید. بررسی کنم.
با سلام من احتراما موارد درخواستی رو براتون تو تلگرام ارسال کردم ممنون میشم این مشکل رو بررسی کنید تا مرتفع شود
 

A B A D A N

تازه وارد
چطوری میتونم سایت سامانه پیامکی خودم رو وارد این افزونه کنم ؟
 

مریمام

تازه وارد
سلام
من خیلی وقت هست از این افزونه استفاده میکنم برای پیامک به مشتری، اما تازه فهمیدم که میشه خبرنامه هم فعال کرد!
تمام تنظیمات رو انجام دادم، پیامک تست پترن هم کامل درست میاد،اما مشکل نمایش در صفحه محصول رو دارم که با هیچ کدوم از حالتها نمایش داده نمیشه ( نمایش خودکار در بدنه محصول و نمایش خودکار زیر تصویر شاخص)
امکانش هست راهنمایی کنید؟
 

A B A D A N

تازه وارد
چطوری میتونم سایت سامانه پیامکی خودم رو وارد این افزونه کنم ؟
 

moh3n_7249

تازه وارد
باسلام. اگه بخوایم برای محصولات دانلودی sms ارسال نشه و یا متن sms برا محصولات دانلودی متفاوت باشه راهی هست؟
 

iman5371

تازه وارد
سلام
متاسفانه بعد از آپدیت 4.4.0 افزونه، پیامک سرویس اعتبارسنجی کاوه نگار کار نمی کنه. تا نسخه 4.3.0 همه چی اکی بود ولی از نسخه 4.4.0 این مشکل پیش اومده. پیامک به صورت عادی ارسال میشه ولی وقتی وبسرویس اعتبارسنجی رو ست می کنیم و قالب رو با tokenها تعریف می کنیم. ارور میده. دوباره نسخه 4.3.0 رو نصب کردم و اکی بشه امکانش هست بررسی کنین؟ یا باید خود کاوه نگار مشکل رو بر طرف کنه؟
متشکرم
 

SRNOURI

تازه وارد
سلام. من از نسخه ۴.۴ استفاده میکنم. می خواستم بدونم آیا میتونم تو این ورژن از وب سرویس خدماتی (پترن) فراپیامک استفاده کنم و طریقه استفادش چطوری هست چون من در هیچ جایی از تنظیمات گزینه ای برای تنظیمات پترن ندیدم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
 

parham_ebi

تازه وارد
با سلام خدمت همه. زمانی که از افزونه digits استفاده میکنیم کاربران یه بار وارد میشن دوباره در صفحه تسویه حساب باید شماره موبایل وارد کنن. راه حلی هست کلید متا شماره موبایل رو از digits بگیره و فیلد شماره موبایل رو در تسویه حساب حذف کنیم؟
 

behzad_nouri1991

تازه وارد
سلام و خسته نباشید
ببخشید افزونه پیامکی در قسمت خبرنامه محصولات برای قسمت "زمانیکه تخفیف داشت پیامک بده" در حالت عادی پیامک می فرسته ولی وقتی پترن ثبت میکنم ارسال نمیکنه پیامک رو. برای همه قیمت ها به روش مشابه پترن ثبت کردم و مشکلی نیست
 

pop_0098

تازه وارد
سلام
گوگل یک قابلیت گذاشته برای ارسال مسیج sms به موبایل من تست کردم و راحت ارسال میکنه
مشکل اینه افزونه شما جای نداره برای وارد کردن این نوع کانفیگ که میگم
افزونه
نصب کردم تو افزونه اموزش کانفیگ کردن برای دریافت sms لینک داده

حالا میشه یک اپدیت برای این سرویس گوگل بدید
چون این سرویس گوگل ماهی
۱۰ هزار پیامک رایگان اچازه میده ارسال بشه

با تشکر
 

vahid162

تازه وارد
امکانی داره که مشخص کنه فلان محصول پیامک بره و فلان محصول نه؟
و یا مثلا محصولات دانلودی رایگان براشون پیامک ارسال نشه؟
میشه برای این موارد چیکار کرد؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا