تاپیک پشتیبانی نسخه 3 افزونه پیامک ووکامرس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

ramin005

تازه وارد
با سلام

لطفا برای نسخه های جدیدتر امکان گزارش گیری رو هم فراهم کنید. چون کمک زیادی به تصمیم گیری در مورد تامین یا محبوب کردن کالا / کالاهای مورد نظر میکنه

با تشکر

 

m_m_mohandes

تازه وارد
سلام

امکان اتصال به وب سرویس دو سایت زیر را لطفا فراهم نمایید

www.ssmss.ir



 

pooriman

تازه وارد
سلام، لطفا بیان کنید برای اصلاح آدرس پنل پیامکی sms.niazpardaz.com به login.niazpardaz.com چه اقداماتی باید انجام داد. چون پشتیبانی خود پیامک نیازپرداز نسخه های قدیمی و مشکل دار افزونه را معرفی می کند و بیان شد که آدرس پنلتان را باید با تماس با مدیران افزونه به login.niazpardaz.com تغییر دهید پاسخ مناسبی ندادند. آدرس sms.niazpardaz.com باید اصلاح شود و فقط برای تست پنل نیازپرداز است.

با تشکر

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
سلام دوستان .

بار ها و بارها اعلام شد برای وبسرویس در این تاپیک پست نزنید!

نیاز پرداز خودش بیاد ایمیل بزنه به ما تا براش رفع کنیم . هزینه رو اونها دادن و طرف حساب ما همونها هستن . اگه شخصا میخواید ویرایش کنید فایل gateway.php رو ویرایش کنید .

 

ramin005

تازه وارد
با سلام خدمت برنامه نویسان این افزونه بسیار کارآمد

بنده چند مورد رو به ذهنم رسیده و اگر در نسخه های بعدی اعمال کنید واقعا خوب خواهد شد

- گزینه ای در تنظمیمات وجود داشته باشد که استفاده از خدمات این افزونه رو محدود کنه به مشتریان ثبت نام کرده و یا حالت عمومی(آزاد)

- در صورتی که مدیر فروشگاه ثبت شماره موبایل رو محدود به اعضا کرد به صورت پیش فرض شماره موبایل رو از جدول اطلاعات کاربر بخونه و قرار بده. به عبارتی تنها تیک زدن گزینه ی مورد نظر نیاز باشه نه وارد کردن شماره تلفن. جهت جلوگیری از سواستفاده یا وارد کردن شماره اشتباه

- موردی که قبلا هم اشاره کردم امکان گزارش گیری از وضعیت و تعداد شماره هایی که برای حالت های مختلف در کالا ها ثبت شده است.

- و نهایتا امکان مدیریت شماره های ثبت شده فراهم بشه منظور امکان حذف یک شماره خاص یا اضافه کردن شماره ی جدید از طریق پنل مدیریت

باز هم تشکر بابت این افزونه که به رایگان در اختیار دوستان قرار داده شده است

شاد و پیروز باشید

 

ramin005

تازه وارد
با سلام مجدد. آیا امکان استفاده از یک زمینه دلخواه سفارش به عنوان شورت کد وجود دارد؟ 

بنده کد رهگیری پستی رو به صورت زمینه دلخواه بعد از تکمیل و ارسال پستی سفارش به سفارش اضافه میکنم. حالا میخواستم کدی قرار بدم در کادر اطلاع رسانی تکمیل سفارش و به همراه پیغام سفارش تکمیل شد کد رهگیری نیز ارسال بشه. لطفا راهنمایی کنید در این زمینه و یا اگر روش دیگری جهت اعلام کد رهگیری پستی از طریق پیامک دارید لطفا بفرمایید.

با تشکر

 

ramin005

تازه وارد
با سلام

متاسفانه پشتیبانی این تاپیک بسیار ضعیف هست.

اول اینکه گویا نسخه ی جدید دارای مشکل است بعد از آپدیت هنگام ثبت شماره تلفن با یک پیغام خطا ذخیره می شود بعد از چک کردن درون دیتابیس متوجه شدم که فقط مقدار شماره تلفن ذخیره می شود و عبارت in_ و یا onsale_ ثبت نمی شود. لطفا بررسی گردد.

مورد دوم در مورد وارد کردن شماره تلفن است فعلا جهت راحتی کاربر میشه از کد زیر در input مربوط به شماره تلفن برای هاصیت value استفاده کرد. البته این فقط یه حرکت ساده است و باید کلی برا تکمیلش کار کرد:

<?php
$user_id = get_current_user_id();
$billing_phone = get_user_meta( $user_id, 'billing_phone', true );
echo $billing_phone; ?>


با انجام این کار اگر کاربری اطلاعات صورتحسابش تکمیل باشه پیش فرض شماره تلفن طرف رو میاره حتی میشه قسمت اطلاع رسانی رو محدود به اعضا کرد یا اگر شماره تلفن خالی بود در قسمت اطلاعات حساب هنگام استفاده پیغام خطا نشون بده که اطلاعات شما کامل نیست و از این کار ها. خواهشا برا سفارشی کردن این پلاگین بسیار بسیار کاربردی قدری کار کنید. بسیار ممنون از شما

 

larsa.ir

کاربر عضو
بنده پیش نهادی که دارم اینه تو ووکامرس 

قسمت سفارشات ++++ افزودن سفارش که میزنی که مثلا برای یک نفر فاکتور ایجاد کنی   پلاگین اس ام اس تو این قسمت کار نمیکنه یعنی طرف سفارشو پرداخت میکنه  برا طرف  اس ام اس نمیاد

و جالبه  نوشته  

آیا خریدار مایل به دریافت پیامک هست : خیر

با این حال که اینجوری نیست 

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


براش اس ام اس نمیاد

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

omid-bmps

تازه وارد
سلام .

به حول قوه الهی نسخه نسخه 3 افزونه پیامک امروز منتشر شد .

نسخه 3 افزونه به صورت کامل و مجددا بازنویسی شده است . سعی شده به تمام مشکلات و درخواست هایی که تو ورژن قبلی مطرح کرده بودید پاسخ داده باشه .

در ادامه ویژگی ها و امکانات قبلی و جدید رو ذکر میکنیم اما :

[success=توجه به چند نکته زیر ضروری است :][/success]

1 - قسمت های جدید افزونه ممکنه دارای باگ هایی باشه که در صورت مشاهده و برخورد خیلی دوستانه مطرح کنید تا بررسی بشه . چون فقط این افزونه توسط بنده مورد تست و بررسی قرار گرفته و ممکنه نکات و یا قسمت هایی از چشم بنده دور مونده باشه . طبیعتا وقتی این افزونه تو جامعه آماری بیشتری قرار بگیره نکات ضعف و قوت خودش رو بهتر نشون میده که همواره در صدد بهبود نکات ضعفش برخواهیم اومد .

2- وبسرویس های پیامکی از روش http به روش وبسرویس تغییر داده شدند که طبیعا چون اکانت برخی از وبسرویس ها در دسترس نبودند توانایی تست گرفتنشون هم وجود نداشته که به همین دلیل ممکنه برخی وبسرویس ها دچار اخلال شده باشند . البته اطلاعیه به سایتهای پنل وبسرویس مربوطه ایمیل زده خواهد شد .

3 - برای اضافه شدن وبسرویس خود با ایمیل info@woocommerce.ir و یا از طریق پیام خصوصی با بنده در تماس باشید و در این تاپیک پست نزنید .

4 - ارائه نمونه کد php و فایل pdf وبسرویس بهمراه نام کاربری ، کلمه عبور و شماره فرستنده الزامی می باشد و پنل وبسرویس شما باید دارای متد ارسال پیامک دسته جمعی باشد .

5 - افزونه در ابتدا به سرویس رایگان notifygram.org برای ارتباط از طریق تلگرام متصل شده بود ولی گویا این سرویس مدتی است که خدمات دهی ناقصی برای شماره های ایرانی دارد که فعلا این امکان حذف شده و درصدد جایگزین کردن ربات بهتری برای اتصال به تلگرام میباشیم .

نحوه بروز رسانی :

بعد از نمایان شدن بروز رسانی در مدیریت وردپرس ، افزونه را بروز رسانی نمایید . افزونه به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد و باید مجدد از قسمت مدیریت وردپرس و افزونه ، افزونه پیامک ووکامرس را فعال نمایید . زیرا فایل قبلی پاک شده و فایل های جدید با نام های جدید جایگزین خواهند شد .

در ادامه توضیح مختصری در مورد ساز و کار نسخه جدید افزونه ذکر میکنیم .
سلام دوست عزیز می خواستم بدونم که چرا پیامک ووکامرس به بعضی از پیش شماره ها پیامک نمی فرسته؟ممنون میشم جواب رو به ایمیلم بفرستی paytakhteketab@gmail.com

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
دوستان گرامی ، لطفا سوالات مربوط به مشکلات ارسال پیامک رو از سرویس دهنده پیامک بپرسید نه اینجا...

 

valieemilad

تازه وارد
با سلام افزونه بسیار عالی هست

من نصب کردم اما وقتی که گزینه های اطلاع رسانی را تغییر میدهم در صفحه محصول بازهم همون 3 گزینه اولیه رو نمایش میده .

همینطور الان ایرانسل پیش شماره 0903 رو داره که اجازه ثبت رو نمیده , ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا میشه این رو تغییر داد

ممنون میشم راهنمایی کنید .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ramin005

تازه وارد
من نصب کردم اما وقتی که گزینه های اطلاع رسانی را تغییر میدهم در صفحه محصول بازهم همون 3 گزینه اولیه رو نمایش میده
تغییرات اعمال شده روی محصولاتی که بعد از اعمال تغییر ایجاد می کنید اثر می گذارد. برای اعمال روی کلیه محصولات باید تیک مربوطه رو بزنید

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
سلام

در مورد پیش شماره ها به زودی بروز رسانی میشه

 

AhrimanSefid

تازه وارد
من هر چی ارسال می زنم این خطا رو می ده.

خطا: ارسال پیام با مشکل مواجه گردید. لطفا شماره دریافت کننده یا تنظیمات سیستم پیام را بررسی کنید !

Sends SMS via smsfor.ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
دوستان مشکل پیش شماره های جدید مثل 0901 و ... حل شد . بعد از بروز رسانی بررسی نمایید و خبر بدید.

با تشکر

 

teamnet

تازه وارد
دوست عزیزم مثل اینکه در ارسال پیام با تلگرام مشکلی هست چون برای بنده کلا دیگه ارسال نمی کنه و پیام 

خطا: ارسال پیام با مشکل مواجه گردید. لطفا شماره دریافت کننده یا تنظیمات سیستم پیام را بررسی کنید !

رو میده 

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
تلگرام باختر پنل؟

این مورد رو به خودشون بگید پاسخ میدن .

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا