مارال رییسی
تازه وارد
من به تازگی یک محصول از ژاکت خریدم که مشکل داشت. به پشتیبانی ژاکت تیکت زدم و به من گفتن این محصول مشکل نداره و وقتی مستند بهشون نشون دادم که واقعا محصولشون مشکل داره و باید پول منو پس بدین قبول نکردن و گفتن شما شامل بازگشت وجه نمی شی. پشتیبان محصول هم بسیار برخورد زننده ای با من داشت و من هم از نظر مالی ضرر کردم هم یه اعصاب خوردی برام پیش اومد که چرا مارکتی که انقدر ادعای بزرگ بودن داره باید محصول خراب تحویل ملت بده و بعد هم در نهایت عدم مشتری مداری و بی ادبی و با لحن تند باهام صحبت بشه. من اینو گفتم که که کلا حواستون باشه که اگه خرید کردید ممکنه محصول خراب بهتون بدن و بعدم باهاتون اینجوری برخورد بشه.
ماها طراح سایتیم و کارمون خرید قالبو افزونه است. و محصولی رو میخوایم که نیازمونو سریع برطرف بکنه و بدون مشکل باشه. من نمیدونم ژاکت بخش نظارت کیفی نداره که محصولا را چک کنند قبل از انتشار؟ حالا منتشرم کردین دیگه چرا قبول نمیکنی مشکل محصولتو. که من باید بیام از وقت و انرژیم بزنم و مشکل محصول شما را ببینم و چک کنم. یعنی فقط قبل از اینکه محصولو بخریم مشتری هستیم و باهامون کار دارن و عزیزیم وقتی محصولو خریدیم دیگه یادشون میره ما مشتریا بودیم که این مارکتو به اینجا رسوندیم. خدمات پس از فروش صفر.
گفتم اینجا بگم که بقیه مثل من ضرر نکنن.
ماها طراح سایتیم و کارمون خرید قالبو افزونه است. و محصولی رو میخوایم که نیازمونو سریع برطرف بکنه و بدون مشکل باشه. من نمیدونم ژاکت بخش نظارت کیفی نداره که محصولا را چک کنند قبل از انتشار؟ حالا منتشرم کردین دیگه چرا قبول نمیکنی مشکل محصولتو. که من باید بیام از وقت و انرژیم بزنم و مشکل محصول شما را ببینم و چک کنم. یعنی فقط قبل از اینکه محصولو بخریم مشتری هستیم و باهامون کار دارن و عزیزیم وقتی محصولو خریدیم دیگه یادشون میره ما مشتریا بودیم که این مارکتو به اینجا رسوندیم. خدمات پس از فروش صفر.
گفتم اینجا بگم که بقیه مثل من ضرر نکنن.