مشكل درگاه پرداخت بانك ملت با ووكامرس 2.6.1

asaltop

تازه وارد
سلام دوستان
من افزونه ی درگاه پرداخت ملت رو نصب کردم و همه چیزش رو هم وارد کردم.
موقع پرداخت این صفحه میاد. میتونین کمکم کنید؟
ممنون

You must be registered for see images attach


 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
خطا مشخصه. با بانک در ارتباط باشید.

 

webdev

تازه وارد
سلام 

از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.

ممنون میشم راهنمایی کنید 

عکس پیوست شد 

لینک افزونه 



You must be registered for see images attach


 

webdev

تازه وارد
سلام 

از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.

ممنون میشم راهنمایی کنید 

عکس پیوست شد 

لینک افزونه 



دوستان کسی نیست راهنمایی کنه؟

 

Reran

تازه وارد
سلام 

از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.

ممنون میشم راهنمایی کنید 

عکس پیوست شد 

لینک افزونه 



 دوست عزیز باید کد خطا رو بدونی 

من مشکل داشتم و پشتیبانی ملت بهم گفت که کدهای درگاه رو تایپ کن نه اینکه کپی کن. باز هم نشد

۲ بار رمز عبور درگاه رو ریست کردن و درست شد شما هم امتحان کنید.

 

Reran

تازه وارد
فایل class-wc-gateway-bankmellat رو باز کنید و به خط 703-705 بروید

دوستان اگه مشکل منو داشتند از اول این سه خط 

//


ها رو بردارید.
درود 

من هم این مشکل رو دارم ولی برطرف نشد با کامنت کردن اون قسمت، پشتیبان‌های عزیز امکانش هست چک کنید ؟‌ پرداخت توی بانک موفق هست ولی موقع برگشت با سایت این خطا رو میه. پشتیبانی ملت میگه که ستل نمیشه.
داخل سفارش هم این یادداشت رو می‌نویسه: 
 

خطا در هنگام بازگشت از بانک : در حین پرداخت خطای سیستمی رخ داده است . 
کد رهگیری (کد مرجع تراکنش) : *** 
شماره درخواست تراکنش : ***
 
ممنونم

You must be registered for see images attach


 

RezaNeysari

تازه وارد
این مشکل برای منم پیش امده است هر چقدر هم به پشتیبانی به پرداخت و شاپرک و هاست تماس میگیرم اعلام میکنند مشکلی ندارند و مشکل از پلاگین هستش . 
من پلاگین آسان پرداخت بانک ملت را نصب کردم مشکلی نداشت و به درستی کار میکرد و مشخص است این پلاگین قدیمی هستش و مشکل دارد و حتی من به چند تا برنامه نویس نشان دادم پلاگین را گفتند مشکل دارد . 

بعد از تماس با woocommerce.ir صحبت با پشتیبانی قرار شد بررسی کنند و اپدیت کنند که 5 روز گذشته است ولی هنوز هیچ پیامی دریافت نشده و فقط ما را از سر خودشون باز کردن . 

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این مشکل برای منم پیش امده است هر چقدر هم به پشتیبانی به پرداخت و شاپرک و هاست تماس میگیرم اعلام میکنند مشکلی ندارند و مشکل از پلاگین هستش . 
من پلاگین آسان پرداخت بانک ملت را نصب کردم مشکلی نداشت و به درستی کار میکرد و مشخص است این پلاگین قدیمی هستش و مشکل دارد و حتی من به چند تا برنامه نویس نشان دادم پلاگین را گفتند مشکل دارد . 

بعد از تماس با woocommerce.ir صحبت با پشتیبانی قرار شد بررسی کنند و اپدیت کنند که 5 روز گذشته است ولی هنوز هیچ پیامی دریافت نشده و فقط ما را از سر خودشون باز کردن . 
پلاگین اسان پرداخت خودتون که تست گرفتید رو ارسال کنید بررسی کنیم.

 

Reran

تازه وارد
درود

مشکل برای من حل شد. من کل کدهارو چک کردم و دیدم روی متد bpInquiryRequest خطای ۲۱ یعنی پذیرنده نامعتبر میده! با پشتیبانی ملت تماس گرفتم و برام مشکل رو برطرف کردن.

کافیه با شماره 021-27312734 تماس بگیرید و موضوع رو بگید ( خطای ۲۱ مربوط به ستل پرداخت ) و مشکلتون رو حل می کنند.

روز بخیر

 

m0h4mm4d

کاربر عضو
سلام 

از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.

ممنون میشم راهنمایی کنید 

عکس پیوست شد 

لینک افزونه 



من هم همین مشکل را داشتم این جوابی هست که پشتیبانی به من داده :

لاگتان را چک کردم تابع ستل را پیاده سازی کنید

کسی راه حلی پیدا کرد ؟ تابع ستل چی هست ؟ البته قرار هست داکیومنت های درگاه را فردا ارسال کنند .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

m0h4mm4d

کاربر عضو
دوستان چه کردید ؟؟ راه حلی پیدا نکردید ؟ از سمت ملت هست ؟ یا مشکل از افزونه هست ؟

 

m0h4mm4d

کاربر عضو
در حال بررسی هستم.
سلام محمد جان نتیجه چی شد ؟ این تاپیک با یکی هست ؟

الآن راه حل عملی چی هست ؟ از جای دیگه درگاه بگیریم ؟ یا با پشتیبانی صحبت کنیم ؟

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سلام محمد جان نتیجه چی شد ؟ این تاپیک با یکی هست ؟

الآن راه حل عملی چی هست ؟ از جای دیگه درگاه بگیریم ؟ یا با پشتیبانی صحبت کنیم ؟
این تاپیک قدیمیه!

بررسی شد. مشکل مربوط به اینه که روی یک هاست مشکلی نیست روی یک هاست دچار مشکل هست! این مشکل از سمت کدنویسی نیست وگرنه بانک ملت قادر به رفعش نبود.

شما از طریق تماس با شماره ای که دوستان دادن ، میتونی مشکلت رو مرتفع کنی.

 

m0h4mm4d

کاربر عضو
راه حل نهایی :

1 : تماس با  021-27312734 

2 : داخلی 4 ( پشتیبانی )

3 : موضوع رو بگید ( خطای ۲۱ مربوط به ستل پرداخت )

4 : شماره پایانه را ازتون می پرسند و 10 دقیقه بعد مجدد تست بگیرید .

این تاپیک قدیمیه!

بررسی شد. مشکل مربوط به اینه که روی یک هاست مشکلی نیست روی یک هاست دچار مشکل هست! این مشکل از سمت کدنویسی نیست وگرنه بانک ملت قادر به رفعش نبود.

شما از طریق تماس با شماره ای که دوستان دادن ، میتونی مشکلت رو مرتفع کنی.
تاپیک را نمیدونم ولی مشکل همچنان بر قرار هست ، فکر کنم بهتر باشه راه حل نهایی پست اول اضافه بشه . :39:

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
راه حل نهایی :

1 : تماس با  021-27312734 

2 : داخلی 4 ( پشتیبانی )

3 : موضوع رو بگید ( خطای ۲۱ مربوط به ستل پرداخت )

4 : شماره پایانه را ازتون می پرسند و 10 دقیقه بعد مجدد تست بگیرید .
خدا رو شکر!

این رو ، حتما در تاپیک های دیگر ذکر می کنم.

 
بالا