دوستان کسی نیست راهنمایی کنه؟سلام
از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.
ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس پیوست شد
لینک افزونه
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
بهتره با بانک ملت در ارتباط باشیددوستان کسی نیست راهنمایی کنه؟
دوست عزیز باید کد خطا رو بدونیسلام
از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.
ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس پیوست شد
لینک افزونه
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
درودفایل class-wc-gateway-bankmellat رو باز کنید و به خط 703-705 بروید
دوستان اگه مشکل منو داشتند از اول این سه خط
//
ها رو بردارید.
پلاگین اسان پرداخت خودتون که تست گرفتید رو ارسال کنید بررسی کنیم.این مشکل برای منم پیش امده است هر چقدر هم به پشتیبانی به پرداخت و شاپرک و هاست تماس میگیرم اعلام میکنند مشکلی ندارند و مشکل از پلاگین هستش .
من پلاگین آسان پرداخت بانک ملت را نصب کردم مشکلی نداشت و به درستی کار میکرد و مشخص است این پلاگین قدیمی هستش و مشکل دارد و حتی من به چند تا برنامه نویس نشان دادم پلاگین را گفتند مشکل دارد .
بعد از تماس با woocommerce.ir صحبت با پشتیبانی قرار شد بررسی کنند و اپدیت کنند که 5 روز گذشته است ولی هنوز هیچ پیامی دریافت نشده و فقط ما را از سر خودشون باز کردن .
پلاگین اسان پرداخت خودتون که تست گرفتید رو ارسال کنید بررسی کنیم.
من هم همین مشکل را داشتم این جوابی هست که پشتیبانی به من داده :سلام
از آخرین نسخه بانک ملت ووکامرس دارم استفاده میکنم ولی به مشکلی برخوردم.
ممنون میشم راهنمایی کنید
عکس پیوست شد
لینک افزونه
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
در حال بررسی هستم.لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
سلام محمد جان نتیجه چی شد ؟ این تاپیک بادر حال بررسی هستم.
این تاپیک قدیمیه!سلام محمد جان نتیجه چی شد ؟ این تاپیک بالینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.یکی هست ؟
الآن راه حل عملی چی هست ؟ از جای دیگه درگاه بگیریم ؟ یا با پشتیبانی صحبت کنیم ؟
تاپیک را نمیدونم ولی مشکل همچنان بر قرار هست ، فکر کنم بهتر باشه راه حل نهایی پست اول اضافه بشه . :39:این تاپیک قدیمیه!
بررسی شد. مشکل مربوط به اینه که روی یک هاست مشکلی نیست روی یک هاست دچار مشکل هست! این مشکل از سمت کدنویسی نیست وگرنه بانک ملت قادر به رفعش نبود.
شما از طریق تماس با شماره ای که دوستان دادن ، میتونی مشکلت رو مرتفع کنی.
خدا رو شکر!راه حل نهایی :
1 : تماس با 021-27312734
2 : داخلی 4 ( پشتیبانی )
3 : موضوع رو بگید ( خطای ۲۱ مربوط به ستل پرداخت )
4 : شماره پایانه را ازتون می پرسند و 10 دقیقه بعد مجدد تست بگیرید .