مشکل در افزونه بانک ملت ووکامرس

atta1367

تازه وارد
11/12/17
22
0
1
بنظر بنده نباید بی انصافی کرد و گفت بخاطر رایگان بودن این محصول آپدیت نمیشه بقول دوستان تو این دوسال حتما نیاز به آپدیت نداشته ولی شاید اگر هم الان  داشته باشه مشکل وقت و زمان بوده والا دوستان حتی وقت نوشتنش رو هم به خودشون نمیدادن پس صددرصد بحث رایگان بودن رو باید بزاریم کنار دوستانی که این افزونه رو نوشتن بزرگوار تر از این حرفها بودن 
منظور منم این نبود که خدایی نکرده زحمتی که برای نوشتن همچین افزونه ای رو کشیدن رو نادیده بگیرم، مشخصه که خیلی وقت و زمان گذاشتن برای این افزونه و حتمن که خیر و برکتشو تو کار و زندگیشون حتمن میبینن
پشتیبانی یه محصول کار به مراتب سخت و زمانبری هست نسبت به وقتی که برای خود محصول گذاشته میشه و من باب این گفتم
البته الان من هر چی سعی میکنم وارد پورتال مدیریتی به پرداخت بشم نمیتونم،انگار به قول آقا محمد این باگ از سمت به پرداخته( اینم بگم که موقع تماس با پشتیبانی به پرداخت شنیدم اپراتور برگشت به همکارش گفت این چه برنامه ایه که نوشتید هیشکی نمیتونه ازش استفاده کنه) 
والا دیگه کاری از دستمون برنمیاد :(

 

atta1367

تازه وارد
11/12/17
22
0
1
سلام

دوستان مطمئن باشید این باگ از افزونه نیست! بنده پیگیری کردم . نتیجه رو تا فردا خدمتتون میگم.
سلام آقا محمد 
بابت زحمت و پیگیری‌تون خیلی ممنونم که وقت گذاشتین و پیگیری کردین
نتیجه چی شد؟مشکل قابل حله؟

 

Ali_Wm

تازه وارد
17/2/17
21
0
1
سلام ما همچنان منتظر رفع شدن باگ این درگاه هستیم کسی هست جواب بده به ما لطفا ممنون میشیم 

 

mohamad_a226

کاربر عضو
20/4/09
122
4
18
33
کرج
سلام دوستان

من فکر کنم مشکل از هاست و سرور باشه. چون افزونه واسه من بدون مشکل کار میکنه.

 

hamid_2fun

تازه وارد
21/1/18
2
0
1
من هم با همین مشکل مواجه شدم. منبع معتبری برای نحوه پیاده‌سازی صحیح توسط PHP وجود داره که با استفاده از اون بشه خطایابی کرد؟

 

amir0252

تازه وارد
1/8/17
3
0
1
من هم با همین مشکل مواجه شدم. منبع معتبری برای نحوه پیاده‌سازی صحیح توسط PHP وجود داره که با استفاده از اون بشه خطایابی کرد؟
با سلام 
دوست عزیز اگر مبلغ به حساب خریدار بازگشت داده نمی شود با به پرداخت تماس بگیرید بگید rescode 0 میده ولی در متند bpInquiryRequest ( استعلام وجه ) مشکل دارد و مشکل را حل میکنند . 

 

atta1367

تازه وارد
11/12/17
22
0
1
با سلام 
دوست عزیز اگر مبلغ به حساب خریدار بازگشت داده نمی شود با به پرداخت تماس بگیرید بگید rescode 0 میده ولی در متند bpInquiryRequest ( استعلام وجه ) مشکل دارد و مشکل را حل میکنند . 
سلام آقا امیر

ممنون از پاسختون

آقا فردا زنگ بزنیم به پرداخت و اینی که شما گفتین رو بگیم اونا چیزی رو عوض میکنن که مشکل رو حل میکنه؟ یعنی از پرتالی تنظیماتی رو تغییر میدن؟ چون پشتیبانی زنگ میزنی میگه مشکل افزونس و بگو برنامه نویس زنگ بزنه و اینطوری میمونیم، فردا دقیقن چی بگیم به اپراتور تا حل بشه؟

 

amir0252

تازه وارد
1/8/17
3
0
1
بگید مشکل از افزونه نیست ، به تازگی من افزونه رو تست کردم و در یکی از ترمینال های جدیدی که گرفتم این مشکل مشاهده شد ، بعد از تست هر مرحله به مرحله استعلام رسیدم که از طرف بانک خطا میداد در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شده بود و rescode بازگشتی از بانک 0 بود  ... 
تماس گرفتم  پیگیر شدم ، تغییری در سیستم خودشون دادند و مشکل حل شد . 

بازم موردی بود بفرمایید ، خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم 

 

atta1367

تازه وارد
11/12/17
22
0
1
بگید مشکل از افزونه نیست ، به تازگی من افزونه رو تست کردم و در یکی از ترمینال های جدیدی که گرفتم این مشکل مشاهده شد ، بعد از تست هر مرحله به مرحله استعلام رسیدم که از طرف بانک خطا میداد در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شده بود و rescode بازگشتی از بانک 0 بود  ... 
تماس گرفتم  پیگیر شدم ، تغییری در سیستم خودشون دادند و مشکل حل شد . 

بازم موردی بود بفرمایید ، خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم 
خیلی ممنونم ازتون
خدا خیرتون بده من فردا بهشون زنگ میزنم و میگم اینارو ایشالاه که حل بشه و نتیجه رو اینجا مینویسم
بازم خدا خیرتون بده که شما جواب دادین  :53: :x:

 

amin_b1993

کاربر عضو
23/12/15
177
3
18
26
پشت کامپیوتر
kiawebsite.ir
مرکز پاسخگویی مشتریان


021-27312731


 


مرکز پشتیبانی پایانه‌های مجازی


021-27312734


 


انتقادات، پیشنهادات و شکایات


021-27310001


 


نمابر


021-22770983


 


کد پستی


19598-33551


 


پست الکترونیکی


crm@behpardakht.com


 


بازرسی


bazresi@bpmellat.com


 


تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2



 

amin_b1993

کاربر عضو
23/12/15
177
3
18
26
پشت کامپیوتر
kiawebsite.ir
من باهاشون تماس گرفتم مثل اینکه این دفعه کم کم باورشون شده مشکل از سمت اوناس
گفت داریم بررسی میکنیم ببینیم مشکل چطور به وجود اومده و منتظر باشید.

جالب اینجاس که همش میگفت سرور های ما سرورهای خیلی قویی هستن و ....
نمیدونم اصن مشکل ما چه ربطی به سرور داره که میان اینچیزا رو میگن
یک تعداد حرف کلیشه ای بهشون یاد دادن اوناهم همینارو میگن
 

 

atta1367

تازه وارد
11/12/17
22
0
1
سلام
من دیشب به پشتیبانی به پرداخت تیکت زدم گفتن با این شماره تماس بگیرین
به خانم بحری زنگ زدم الان
فرمودن که به برنامه نویستون بگید که ستل انجام نمیشه و مشکل افزونس!!! گفت به یکی که آشناس به این موضوع بگید با من تماس بگیره بگم چیکار کنه

Capture.JPG

 

m0h4mm4d

کاربر عضو
1/4/17
286
3
16
سلام
من دیشب به پشتیبانی به پرداخت تیکت زدم گفتن با این شماره تماس بگیرین
به خانم بحری زنگ زدم الان
فرمودن که به برنامه نویستون بگید که ستل انجام نمیشه و مشکل افزونس!!! گفت به یکی که آشناس به این موضوع بگید با من تماس بگیره بگم چیکار کنه
بهشون جواب بدید ، افزونه کد باز هست . و شما که یعنی بانک هستید لطف کنید مشکلش را بر طرف کنید . به خدا اگر بانک ها هم مقداری کد باز متن تولید کنند ، یا یکم کمک کنند ، هیچ اتفاقی نمی افته .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Ali_Wm

تازه وارد
17/2/17
21
0
1
بگید مشکل از افزونه نیست ، به تازگی من افزونه رو تست کردم و در یکی از ترمینال های جدیدی که گرفتم این مشکل مشاهده شد ، بعد از تست هر مرحله به مرحله استعلام رسیدم که از طرف بانک خطا میداد در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شده بود و rescode بازگشتی از بانک 0 بود  ... 
تماس گرفتم  پیگیر شدم ، تغییری در سیستم خودشون دادند و مشکل حل شد . 

بازم موردی بود بفرمایید ، خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم 
آقا دست شما درد نکنه من تماس گرفتم و گفتم مشکل بنده این هستش (پرداخت با موفقیت انجام میشه اما
مقدار rescode بازگشتی از بانک 0 میده) در عرض 5 ثانیه مشکل رو برطرف کردن الان هم درگاه بدون مشکل کار میکنه خدا رو شکر مرسی خدا خیرت بده دوست عزیز 

 

amin_b1993

کاربر عضو
23/12/15
177
3
18
26
پشت کامپیوتر
kiawebsite.ir
لطفا حتما تماس بگیرید خدا خیرتون بده 
نتیجه چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان مشکل من هم حل شد
برای حل مشکلتون به شماره 27312455 - 021 سرکار خانم بحری تماس بگیرید

و بگید بعد از اینکه کاربر خرید میکنه پیام تراکنش ناموفق نشون میده (خودش میگیره قضیه چیه بسکه همش بهش زنگ زدن)

و مشکل رو برای شماره ترمینال شما حل میکنه
فقط یادتون باشه قبل اینکه بهش زنگ بزنید شماره ترمینالتون رو داشته باشید چون سرشون شلوغه و .....


به قول دوستمون 5 ثانیه ای مشکل رو حل میکنه.